Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Obiectivele postului:
- Implementeaza strategia companiei privind activitatile logistice, asigurand aplicarea politicilor, procedurilor si metodelor cele mai potrivite Operatiunilor Orbico Romania, in aliniere cu strategia logistica a Grupului Orbico pentru Romania; aduce o contributie personala la imbunatatirea acestora, actionand pentru cresterea eficacitatii si dezvoltarii afacerii;
- Asigura legatura cu managerii companiei si cu tertii cu privire la serviciile logistice pe care le ofera compania;
- Actioneaza proactiv in teren, in colaborare cu toate departamentele companiei, in special cu Departamentul de Vanzari, asigurand un continuu dialog pozitiv pentru atingerea obiectivelor comune;
- Are responsabilitati generale privind: operatiunile, dezvoltarea organizationala, administrarea si verificarea inventarului, administrarea transporturilor si a depozitului, evaluarea performantelor, etc.
Responsabilităţile şi sarcinile postului:
- Gestioneaza si urmareste nivelurile stocurilor, timpii de livrare și costurile de transport;
- Coordoneaza și controleaza ciclul de aprovizionare – livrare;
- Analizeaza rapoartele pentru a evalua performanța și calitatea serviciilor de aprovizionare, stocare si livrare și pentru a planifica alocarea și gestionarea eficienta a resurselor de personal în funcție de nevoile companiei;
- Negociaza cu furnizorii de servicii logistice (transportatori si asimilati);
- Dezvolta afacerea prin identificarea, negocierea si obținerea de noi contracte de servicii logistice (etichetare, picking, depozitare, livrare);
- Analizeaza problemele logistice și identifica noi soluții;
- Se implica în permanență să îmbunătățească și să dezvolte performanța afacerii în limitele legislației, ale costurilor cu combustibilul și ale presiunilor tot mai mari asupra mediului;
- Pune în aplicare a procedurilor de sănătate și siguranță;
- Planifica și gestioneaza proiectele alocate;
- Propune noi strategii de aprovizionare;
- Urmareste planificarea rutelor vehiculelor;
- Negociaza contractele de inchiriere pentru imobile si servicii (depozite, birouri,echipamente, utilitati, etc.);
- Este responsabil de obtinerea si innoirea tuturor autorizatiilor necesare (igiena, pompieri, politie, etc) in conformitate cu recomandarile managerului responsabil de sanatatea si securitate in munca si sub supravegherea lui;
- Stabileste si urmareste operatiunile referitoare la cheltuirea bugetului;
- Stabileste structura organizationala in mod eficient la nivel regional si evalueaza continuu structura si dimensiunea organizatiei furnizand planuri de actiune in scopul cresterii eficientei;
- Gestioneaza problemele legate de formarea personalului; motivează membrii echipei, stabilileste obiectivele concrete ale acestora;
- Coordoneaza procesul de recrutare si training pentru angajatii din Logistica Orbico Romania;
- Este responsabil de indeplinirea obiectivelor sale si ale subordonatilor sai directi; concepe programe de dezvoltare pentru subordonatii directi, planuri de actiune si conduce procesul de evaluare a performantei pentru acestia;
- Conduce activitatile de verificare si control legate de Logistica Orbico Romania si procesele organizationale conexe;
- Actioneaza in vederea reducerii pierderilor cauzate de produsele deteriorate, expirate sau lipsa produselor din depozit;
- Este responsabil cu implementarea sistemelor care sa asigure securitatea bunurilor companiei;
- Asistă Manager-ul de depozit în recrutarea subalternilor direcţi; ia decizia finală în recrutarea oamenilor pentru poziţiile din a doua linie de raportare;
- Furnizeaza rapoarte la cerere managementului, departamentului si a sediului central;
- Furnizeaza date legate de costurile operational-logistice pentru realizarea bugetelor;
- Reprezinta interesele Companiei in relatia cu autoritatile;
- Eficientizeaza masurile de control asupra politicilor, procedurilor si a celor mai bune practici
aplicate;
- Minimizeaza pierderile financiare provenite din activitatile logistice si operationale;
- Verifica și optimizeaza fluxurile de lucru ale depozitului.
Cerințe
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
- Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar;
- Experienta obligatorie in unul din rolurile de Account Manager / Project Manager / Contract Manager in activitatea de Servicii Logistice (3rd Party Logistics);
- Cunoștințe aprofundate despre industria bunurilor de larg consum;
- Bună înțelegere și interpretare a datelor, cifrelor și indicatorilor de performanță;
- Cunoştinţe de limba engleză (nivel avansat);
- Operare PC: Excel (nivel avansat), Word, PowerPoint;
- Capacitatea de rezolvare a problemelor si luare a deciziilor;
- Abilitati de negociere si gandire analitica;
- Etica si integritate;
- Capacitate de a coordona si conduce activitatea unei echipe;
- Excelente abilităţi de comunicare;
- Permis de conducere categoria B;
- Fara antecedente penale.