Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Obiectivele postului:

  • Implementeaza strategia companiei privind activitatile logistice, asigurand aplicarea politicilor, procedurilor si metodelor cele mai potrivite Operatiunilor Orbico Romania, in aliniere cu strategia logistica a Grupului Orbico pentru Romania; aduce o contributie personala la imbunatatirea acestora, actionand pentru cresterea eficacitatii si dezvoltarii afacerii;
  • Asigura legatura cu managerii companiei si cu tertii cu privire la serviciile logistice pe care le ofera compania;
  • Actioneaza proactiv in teren, in colaborare cu toate departamentele companiei, in special cu Departamentul de Vanzari, asigurand un continuu dialog pozitiv pentru atingerea obiectivelor comune;
  • Are responsabilitati generale privind: operatiunile, dezvoltarea organizationala, administrarea si verificarea inventarului, administrarea transporturilor si a depozitului, evaluarea performantelor, etc.

Responsabilităţile şi sarcinile postului:

  • Gestioneaza si urmareste nivelurile stocurilor, timpii de livrare și costurile de transport;
  • Coordoneaza și controleaza ciclul de aprovizionare – livrare;
  • Analizeaza rapoartele pentru a evalua performanța și calitatea serviciilor de aprovizionare, stocare si livrare și pentru a planifica alocarea și gestionarea eficienta a resurselor de personal în funcție de nevoile companiei;
  • Negociaza cu furnizorii de servicii logistice (transportatori si asimilati);
  • Dezvolta afacerea prin identificarea, negocierea si obținerea de noi contracte de servicii logistice (etichetare, picking, depozitare, livrare);
  • Analizeaza problemele logistice și identifica noi soluții;
  • Se implica în permanență să îmbunătățească și să dezvolte performanța afacerii în limitele legislației, ale costurilor cu combustibilul și ale presiunilor tot mai mari asupra mediului;
  • Pune în aplicare a procedurilor de sănătate și siguranță;
  • Planifica și gestioneaza proiectele alocate;
  • Propune noi strategii de aprovizionare;
  • Urmareste planificarea rutelor vehiculelor;
  • Negociaza contractele de inchiriere pentru imobile si servicii (depozite, birouri,echipamente, utilitati, etc.);
  • Este responsabil de obtinerea si innoirea tuturor autorizatiilor necesare (igiena, pompieri, politie, etc) in conformitate cu recomandarile managerului responsabil de sanatatea si securitate in munca si sub supravegherea lui;
  • Stabileste si urmareste operatiunile referitoare la cheltuirea bugetului;
  • Stabileste structura organizationala in mod eficient la nivel regional si evalueaza continuu structura si dimensiunea organizatiei furnizand planuri de actiune in scopul cresterii eficientei;
  • Gestioneaza problemele legate de formarea personalului; motivează membrii echipei, stabilileste obiectivele concrete ale acestora;
  • Coordoneaza procesul de recrutare si training pentru angajatii din Logistica Orbico Romania;
  • Este responsabil de indeplinirea obiectivelor sale si ale subordonatilor sai directi; concepe programe de dezvoltare pentru subordonatii directi, planuri de actiune si conduce procesul de evaluare a performantei pentru acestia;
  • Conduce activitatile de verificare si control legate de Logistica Orbico Romania si procesele organizationale conexe;
  • Actioneaza in vederea reducerii pierderilor cauzate de produsele deteriorate, expirate sau lipsa produselor din depozit;
  • Este responsabil cu implementarea sistemelor care sa asigure securitatea bunurilor companiei;
  • Asistă Manager-ul de depozit în recrutarea subalternilor direcţi; ia decizia finală în recrutarea oamenilor pentru poziţiile din a doua linie de raportare;
  • Furnizeaza rapoarte la cerere managementului, departamentului si a sediului central;
  • Furnizeaza date legate de costurile operational-logistice pentru realizarea bugetelor;
  • Reprezinta interesele Companiei in relatia cu autoritatile;
  • Eficientizeaza masurile de control asupra politicilor, procedurilor si a celor mai bune practici
    aplicate;
  • Minimizeaza pierderile financiare provenite din activitatile logistice si operationale;
  • Verifica și optimizeaza fluxurile de lucru ale depozitului.

Cerințe

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
  • Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar;
  • Experienta obligatorie in unul din rolurile de Account Manager / Project Manager / Contract Manager in activitatea de Servicii Logistice (3rd Party Logistics);
  • Cunoștințe aprofundate despre industria bunurilor de larg consum;
  • Bună înțelegere și interpretare a datelor, cifrelor și indicatorilor de performanță;
  • Cunoştinţe de limba engleză (nivel avansat);
  • Operare PC: Excel (nivel avansat), Word, PowerPoint;
  • Capacitatea de rezolvare a problemelor si luare a deciziilor;
  • Abilitati de negociere si gandire analitica;
  • Etica si integritate;
  • Capacitate de a coordona si conduce activitatea unei echipe;
  • Excelente abilităţi de comunicare;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Fara antecedente penale.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INTERBRANDS Marketing&Distribution S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INTERBRANDS Marketing&Distribution S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INTERBRANDS Marketing&Distribution S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?