Logistic manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

Activitate de transport:

Participa la pregatirea planurilor anuale si strategice conform volume bugetate si face evaluarea costurilor de transport implicate

Colaboreaza cu departamentul de planificare, productie si stocuri pentru asigurare necesar mijloace de transport, realizare distributie zilnica volum de marfa si optimizarea activitatii in scopul reducerii costurilor de transport

Participa la definirea, pregatirea si negocierea  contactelor de transport

Defineste si monitorizeaza setul de indicatori de performanta specifici activitatii de transport

Asigura monitorizarea zilnica a nivelului de servicii de livrare marfa catre distribuitori

Mentinerea legaturii, ca reprezentant legal in teritoriu, cu transportatorii aflati sub contract

Mentinerea legaturii cu transportatorii pentru monitorizare stadiu livrare marfa, informare operativa in cazurile de nerespectare orar de livrari

Monitorizare tip servicii si tarife piata transport si monitorizare evolutie pret motorina, evaluare impact

 

Activitate de depozitare produs finit, materii prime si materiale:

Stabileste si afiseaza structura organizatorica si planificarea schimburilor echipelor de lucru in concordanta cu volumul de activitate pentru maximizare performanta

Supervizeaza activitatea gestionarilor din subordine privind volumul de munca si respectarea proceselor

Urmareste indicatorii de performanta&productivitate si nivel costuri specifici activitatii

Stabileste si comunica planul de depozitare materii prime si materiale, respectiv de produs finit si aproba derogari de la planul general de depozitare

Responsabil asigurare conditii depozitare produse conform cerinte, specificatii tehnice si norme interne

Responsabil de integritatea stocurilor

Stabileste impreuna cu departamentul financiar modalitatea si planul de inventariere a materiilor prime si a materialelor

Stabileste impreuna cu gestionarii modalitatea de urmarire si raportare vechime stocuri (acolo unde nu se poate face automatizat)

Comunica cu  echipa de achizitii toate problemele operationale in relatia cu furnizorii participand activ la procesul de evaluare

Gestioneaza si raporteaza pierderile generale in procesul de manipulare si depozitare preocupandu-se permanent de imbunatatirea procesului

Cerinte:

Studii superioare economice

Experienta relevanta pe un post similar (avantaj experienta in vanzari, FMCG)

Operare PC (Excel nivel avansat)

Limba engleza nivel conversational

Permis conducere categoria B

Abilitati de negociere, persuasiune si orientare catre rezultate

Asumarea responsabilitatii si tratarea sarcinilor complexe cu precizie

Viziune strategica, orientat catre construirea unei relatii de colaborare win-win

Oferta:

Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata

Pregatire sustinuta si suport in atingerea obiectivelor

Abonament servicii medicale, asigurare de viata

Abonament Bookster

Bonus anual in functie de realizari si performanta

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INTERSNACK ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INTERSNACK ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INTERSNACK ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?