Logistician Flux de Gestiune_ perioada determinata

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

Studii superioare finalizate

Nivel avansat de cunoastere a MS Excel

Gandire analitica si de sinteza

Atentie la detalii

Orientare catre rezultate

Spirit de echipa

Limba engleza – nivel mediu

Experienta de lucru pe partea de gestiune constituie un avantaj

 

Descrierea jobului

 

Responsabilitati:

Asigura suport pentru operarea in programul de gestiune, coordonează activitatea gestionarilor şi urmăreşte respectarea procedurilor interne privind receptia scriptica si faptica a materialelor/ echipamentelor;

Asigura suport privind operarea in programul de gestiune a bonurilor de consum materiale din punct de vedere al incadrarii corecte pe destinatii de consum;

Controlează activitatea de aprovizionare de la furnizori, asigurându-se că livrarea materialelor si echipamentelor a fost facuta conform comenzilor ferme din punct de vedere al cantitatilor si termenelor de livrare;

 

Elaborează rapoarte si analize periodice privind gestiunea, nivelul stocurilor, evolutia stocurilor conform cerintelor superiorului direct sau conducerii companiei;

Aproba sau respinge cereri de achizitie de materiale/ echipamente in baza analizelor lunare de stocuri in platforma electronica de achizitii, avand rolul de controlor stoc;

Asigura suport pentru utilizatorii platformei electronice de achizitii, introduce noi utilizatori, limiteaza accesul conform instructiunilor, confirma pentru utilizatori denumirea corecta pentru materialele si echipamentele care trebuie comandate, intretine nomenclatorul de materiale si servicii;

Asigura importul zilnic al comenzilor ferme din platforma electronica de achizitii in programul de gestiune, raspuzand de corectitudinea datelor importate, din punct de vedere al cantitatilor, preturilor, monedelor de achizitie;

Supervizează depozitele, organizează activitatea de expediere bunuri intre locatii.

 

Descrierea companiei

NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.

 

Compania, societate cu raspundere limitata detinuta in procent de 100% de Telekom Romania Communications, a fost creată la sfârșitul anului 2008 cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive. Incepand cu, NextGen conecteaza pesteabonati cu pesteservicii la lumea digitala, oferind unele dintre cele mai avantajoase propuneri de pe piata.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NextGen Communications pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NextGen Communications pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NextGen Communications locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?