Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cine suntem:
DSV este furnizor global de servicii de transport si logistica. Grupul DSV a fost infiintat in Danemarca.
Avand birouri in peste 80 de tari de pe 6 continente, DSV ofera zilnic solutii dedicate lantului logistic pentru sute de companii. Experienta acumulata la nivel global, imbinata cu prezenta locala, faciliteaza abordarea personalizata pentru afacerea fiecarui client.
DSV a aparut prima data pe piata romaneasca sub denumirea de Kamino Transport, fiind prima companie care a detinut un terminal cargo privat in zona aeroportului Henri Coanda. In anul 2000 compania a fuzionat cu grupul Frans Maas si a fost cunoscuta sub acest nume pana in anul 2007 cand a devenit DSV Solutions. DSV isi desfasoara activitatea in 6 sucursale si administreaza spatii de depozitare de Clasa A.
Responsabilitati:
Logistics Site Manager este responsabil pentru gestionarea relatiilor cu clienții si furnizorii , realizarea obiectivelor site-ului (KPI contractuali , productivitate, profitabilitate), intocmirea bugetului anual si urmarirea realizarii acestuia.
- Stabileste modul de organizare si functionare al proiectelor in cadrul depozitului, tinand cont de cerintele legale si necesitatile companiei.
- Stabileste si implementeaza regulile de depozitare, manipulare si procedurile de lucru.
- Organizeaza activitatile specifice ale echipei de gestionari si manipulanti.
- Verifica rapoartele de stoc (punctarea scriptic-faptic), aproba masurile de rezolvare a diferentelor (stornari, retururi, etc.).
- Propune masuri pentru optimizarea proceselor in logistica.
- Asigura conditii si resurse necesare pentru inventarierea periodica.
- Are o preocupare permanenta de optimizare a spatiilor de depozitare si reducere a cheltuielilor.
- Raspunde de corectitudinea stocurilor si a evidentelor, conform procedurilor.
- Raspunde solidar cu echipa de gestionari, de marfurile sau produsele din depozit.
- Stabileste, in cadrul procesului de planificare a comenzilor, termenele pentru etapele de picking& packing si transport.
- Propune modul de ambalare si etichetare in conformitate cu caracteristicile produselor, cerintele transportatorului si dorintele clientilor.
- Stabileste necesarul de resurse interne sau externe in vederea executarii tuturor operatiunilor logistice.
- Verifica si aproba facturile pentru serviciile externalizate si urmareste incadrarea in bugetele stabilite.
- Intocmeste rapoarte periodice pentru managerul direct si pentru departamentele suport.
- Asigura, gestioneaza si coordoneaza resurele umane si materiale aferente logistici.
- Coordoneaza si supervizeaza angajatii din subordine.
- Participa activ impreuna cu echipa departamentelor de calitate si SSM / PSI , la auditurile interne si externe efectuate la cererea clientilor .
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Experienta anterioara de lucru in domeniul logisticii, minim 5 ani;
- Experienta in coordonare si management, minim 2 ani;
- Competente tehnice si alte abilitati sau cunostinte:
- Abilități de lucru PC – si Excel - avansat;
- Cunostinte limba engleza, nivel avansat;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Abilități de negociere și gestionare a conflictelor;
- Abilitatea de a lua decizii în situații limită / lucru în condiții de stress;
- Capacitatea de a lucra în echipa.
Oferim:
Salariu competitiv, pachet asigurare medicala privata;
Bonusare in functie de performante;
Mediu de lucru placut, dinamic, tanar;
Posibilitate de dezvoltare a carierei intr-o firma multinationala, unul dintre liderii de piata din domeniul logisticii.