Cine suntem:
DSV este furnizor global de servicii de transport si logistica.
Grupul DSV a fost infiintat in Danemarca.
Avand birouri in peste 80 de tari de pe 6 continente, DSV ofera zilnic solutii dedicate lantului logistic pentru sute de companii. Experienta acumulata la nivel global, imbinata cu prezenta locala, faciliteaza abordarea personalizata pentru afacerea fiecarui client.
DSV a aparut prima data pe piata romaneasca in, sub denumirea de Kamino Transport, fiind prima companie care a detinut un terminal cargo privat in zona aeroportului Henri Coanda. In anul 2000 compania a fuzionat cu grupul Frans Maas si a fost cunoscuta sub acest nume pana in anul 2007 cand a devenit DSV Solutions.
Responsabilitati
DSV recruteaza Logistics Site Manager
Logistics Site Manager este responsabil pentru gestionarea profitului, relatiile cu clienții și realizarea obiectivelor departamentale logistice pe termen lung.
Stabileste modul de organizare si functionare al proiectelor in cadrul depozitului, tinand cont de cerintele legale si necesitatile companiei.
Stabileste si implementeaza regulile de depozitare, manipulare si procedurile de lucru.
Organizeaza activitatile specifice ale echipei de gestionari si manipulanti.
Verifica rapoartele de stoc (punctarea scriptic-faptic), aproba masurile de rezolvare a diferentelor (stornari, retururi, etc.).
Propune masuri pentru optimizarea proceslor in logistica.
Asigura conditii si resurse necesare pentru inventarierea periodica.
Are o preocupare permanenta de optimizare a spatiilor de depozitare si reducere a cheltuielilor.
Raspunde de corectitudinea stocurilor si a evidentelor, conform procedurilor.
Raspunde solidar cu echipa de gestionari, de marfurile sau produsele din depozit.
Stabileste, in cadrul procesului de planificare a comenzilor, termenele pentru etapele de picking& packing si transport.
Propune modul de ambalare si etichetare in conformitate cu caracteristicile produselor, cerintele transportatorului si dorintele clientilor.
Stabileste necesarul de resurse interne sau externe in vederea executarii tuturor operatiunilor logistice.
Verifica si aproba facturile pentru serviciile externalizate si urmareste incadrarea in bugetele stabilite.
Intocmeste rapoarte periodice pentru manageru-ul direct si pentru departamentele suport.
Asigura, gestioneaza si coordoneaza resurele umane si materiale aferente logistici.
Coordoneaza si supervizeaza angajatii din subordine.
Cerinte:
Studii superioare finalizate;
Experienta anterioara de lucru in domeniul logisticii, minim 5 ani;
Experienta in coordonare si management, minim 2 ani;
Competente tehnice si alte abilitati sau cunostinte:
Abilități de lucru PC – si Excel - avansat;
Cunostinte limba engleza, nivel avansat;
Capacitate de organizare si planificare;
Abilități de negociere și gestionare a conflictelor;
Abilitatea de a lua decizii în situații limită / lucru în condiții de stress;
Capacitatea de a lucra în echipa.
Oferim:
Salariu competitiv, pachet asigurare medicala privata;
Bonusare in functie de performante;
Mediu de lucru placut, dinamic, tanar;
Posibilitate de dezvoltare a carierei intr-o firma multinationala, unul dintre liderii de piata din domeniul logisticii.