Loyality & Rewards Account Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

În vederea dezvoltării segmentului de business aferent programelor de loialitate și motivare, căutăm pentru clientul nostru, companie lider pe piața articolelor promoționale, cadouri corporate și servicii de personalizare, LOYALTY & REWARDS ACCOUNT MANAGER .


Cerințe:

- Studii medii sau superioare;
- Experiență de minim 1 an în domeniul vanzarilor B2B;
- Atitudine pozitivă, personalitate optimistă si motivată;
- Abilități excelente de comunicare și ascultare;
- Orientare către client și rezultate;
- Capacitate de organizare și planificare;
- Seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse;
- Spirit intraprenorial, persoană autonomă, cu inițiativă;
- Permis de conducere categoria B;
- Bune cunoştinţe de operare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); 
- Cunoştinţe de limba engleza - nivel mediu / avansat;


  Constituie un avantaj:

 - Expertiză anterioară în vânzare / promovare de soluții IT, platforme e-commerce sau programe de loyalty & rewards;


   Responsabilități:

 - Dezvoltă portofoliul de clienți al companiei prin prospectarea continuă a pieței;
 - Aplică planurile de acțiune pentru identificarea și abordarea noilor clienți;
 - Elaborează și propune strategii de promovare și vanzare în vederea creșterii cotei de piață;
 - Contactează potențialii clienți, realizează analize în vederea descoperirii nevoilor acestora și dezvoltă soluții în concordanță;
 - Negociază, mediază contractele de prestări servicii și urmărește derularea în condiții optime a acestora;
 - Menține o bună relație cu toți clienții din portofoliul companiei, oferă asistenţă şi asigură consultanţa acestora, atât înainte cât şi după vânzare;- Urmărește atingerea obiectivelor trasate și răspunde de îndeplinirea target-ului;
 - Întocmește rapoarte periodice de activitate;
 - Participă la îmbunătățirea instrumentelor de promovare ale companiei;

Beneficii: 

- Sesiuni de training specific activității;
- Pachet salarial atractiv constituit din venit fix si bonusuri de performanță;
- Laptop, telefon si mașina de serviciu.

Vrei să te alături unei echipe de profesioniști? Trimite-ne un CV actualizat. 

Descrierea companiei:


Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

Pentru mai multe informații despre companie și serviciile pe care le oferim, vă rugăm să consultați site-ul nostru.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC TRAIN TO PERFORM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC TRAIN TO PERFORM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC TRAIN TO PERFORM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?