Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITATI:
- raspunde de toate materialele si mijloacele fixe pe care le-a luat in primire din/in magazie, ingrijindu-se de buna gestionare a acestora
- organizeaza si raspunde de activitatea din depozitul in care isi desfasoara activitatea
- asigura gestiunea fizica a stocului de marfa
- pastreaza documentele justificative legate de stocuri
- efectueaza lunar inventarul stocului de marfa
- efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei
- raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului

CERINTE:
- studii medii finalizate
- experienta in gestiune de minim 1 an 
- cunostinte de operare PC, Oracle ERP constituie avantaj
- abilitati de organizare si planificare
- spirit de observatie si dinamism
- capacitatea de a respecta deadline-urile, atentie si loialitate

Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are COMPANIA ROMPREST SERVICE locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?