Lucrător gestionar - depozit piese auto

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITĂŢI:

  • Răspunde de toate materialele şi mijloacele fixe pe care le-a luat în primire din/în magazie, îngrijindu-se de buna gestionare a acestora
  • Organizează şi răspunde de activitatea din depozitul în care îşi desfăşoară activitatea
  • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă
  • Păstrează documentele justificative legate de stocuri
  • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă
  • Efectuează recepţia fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei
  • Raportează lunar rezultatele activităţii de gestiune a stocului


CERINŢE:

  • Studii medii/superioare
  • Experienţă în gestiune de minim 1 an
  • Cunoştinţe privind piesele auto
  • Operare PC - nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP - constituie avantaj
  • Capacitate de analiză şi sinteză
  • Capacitate de organizare
  • Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficientă

Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are COMPANIA ROMPREST SERVICE locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?