Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITĂŢI
- Recepționează marfa primită, pe baza facturilor de la furnizor și verifică dacă marfa primită corespunde din punct de vedere cantitativ și calitativ facturilor de import;
- Întocmește Procesul Verbal de Recepție al mărfii; înregistrează diferențele și le comunică asistentului/ei comercial/e pentru înregistrarea lor în sistem;
- Întocmește reclamații la furnizori pentru diferențele constatate la recepția mărfii; urmărește reclamațiile până la soluționarea acestora;
- Aranjează piesele de schimb recepționate pe rafturi;
- Eliberează piese de schimb către clienți (externi sau interni) pe baza facturilor (facturi piese de schimb, cesiuni, avize de expediție);
- Participa la inventare periodice pe segmentele de piese cu rulaj mare și pregătește inventarul anual.
CERINŢE
- Studii medii, de preferință tehnice;
- Experiență pe un post similar;
- Cunoștințe MS Office, în special programul Excel;
- Cunoștințe de lucru în programe specifice de gestiune;
- Cunoștințe minime de gestiune a unui stoc;
- Cunoștințe de contabilitate primară.
PROFIL CANDIDAT
- Autonom, organizat;
- Atenție la detalii;
- Spirit de echipă.
CE OFERIM
- O pozitie intr-o companie multinationala. NR. 1 pe piata agricola din Romania;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si traininguri specifice;
- Mediu de lucru dinamic;
- Beneficii precum: o masa calda la cantina noastra din Mogosoaia, transport asigurat pe ruta Bucuresti - Mogosoaia dus-intors si multe alte beneficii pe care dorim sa ti le prezentam la un interviu.