Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITĂŢI
- Participă la procesul de aprovizionare și gestiune fizică a mărfurilor în cadrul depozitului de Piese de Schimb;
- Recepționează marfa primită și verifică dacă aceasta corespunde din punct de vedere cantitativ și calitativ, conform documentelor specifice;
- Întocmește Procesul Verbal de recepție al mărfii, înregistrează diferențele și le comunică asistentului/ei comercial/e pentru înregistrarea lor în sistemul de gestiune;
- Verifică reclamațiile trimise catre furnizor pentru diferențele constatate la recepția mărfii și urmărește până la soluționarea acestora;
- Realizează recepția fizică a mărfurilor și aranjaza pe amplasamanetele specifice în cadrul depozitului de piese de schimb;
- Pregatește colete pentru livrarea pieselor de schimb la clienții direcți sau la sediile IPSO din țară;
- Face inventare periodice pe toate segmentele de piese și participă la desfașurarea inventarului anual;
- Contribuie, în cadrul echipei, la activitațile specifice administrative ale depozitului de Piese de Schimb;
CERINŢE
- Studii medii, de preferință tehnice;
- Experiență pe un post similar;
- Cunoștințe MS Office, în special programul Excel;
- Cunoștințe de lucru în programe specifice de gestiune;
- Cunoștințe minime de gestiune a unui stoc;
- Cunoștințe de contabilitate primară.
PROFIL CANDIDAT
- Autonom, organizat;
- Atenție la detalii;
- Spirit de echipă.
CE OFERIM
- O pozitie intr-o companie multinationala. NR. 1 pe piata agricola din Romania;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si traininguri specifice;
- Mediu de lucru dinamic;
- Beneficii precum: Tichete de masa, transport asigurat pe ruta Bucuresti - Mogosoaia dus-intors si multe alte beneficii pe care dorim sa ti le prezentam la un interviu.