Data publicării 16 august 2022
Locație
Timisoara, Timis, RO-Romania
Actele companiei
Despre Atos
Atos este lider global în transformarea digitală, cu 111.000 de angajați și venituri anuale de cca. 11 miliarde de euro. Numărul unu european în securitate cibernetică, cloud și calcul de înaltă performanță, Grupul oferă soluții personalizate end-to-end pentru toate industriile din 71 de țări. Un pionier în servicii și produse de decarbonizare, Atos se angajează să facă un digital sigur și decarbonizat pentru clienții săi. Atos este o SE (Societas Europaea), listată la Euronext Paris și inclusă în indicii bursieri CAC 40 ESG și Next 20 Paris.
Scopul Atos este de a ajuta la proiectarea viitorului spațiului informațional. Expertiza și serviciile sale sprijină dezvoltarea cunoștințelor, educației și cercetării într-o abordare multiculturală și contribuie la dezvoltarea excelenței științifice și tehnologice. În întreaga lume, Grupul le permite clienților și angajaților săi, precum și membrilor societăților în general să trăiască, să lucreze și să se dezvolte sustenabil, într-un spațiu informațional sigur și securizat.
Ce căutăm?
Căutăm un
management de incidente majore cu limba germană pentru echipa noastră
Responsabilități cheie
- Supravegherea rezoluției incidentelor critice (P1/Incident major) în medii compuse cu încredere deplină, angajând echipele de asistență interne și externe la nivel global.
- Demonstrați capacitatea de a conduce depanarea și recuperarea cu încredere și autoritate, reducând timpul de reparare.
- Asigurați implicarea și concentrarea deplină a soluțiilor relevanți în scopuri de impact și luare a deciziilor.
- Responsabil pentru confirmarea gravității incidentului prezentat pentru a executa nivelul corect al procesului de management al incidentelor majore.
- Responsabil pentru crearea unei comunicări clare și precise în timpul incidentelor majore în cadrul afacerii, conform matricei de comunicare puse în aplicare.
- Abilitatea de a se adapta într-un mediu în ritm rapid în continuă schimbare
- Capabil să lucreze bine sub presiune.
- Capabil să lucreze în tură/model de apel
Aptitudini principale
Managerul de incidente are următoarele abilități-cheie
- Construiește relații pe termen lung cu echipele interne/externe;
- Excelente abilități de comunicare în limba engleză și germană (scris și oral);
- Livrare cu succes în raport cu angajamentele și termenele limită;
- O abilitate dovedită de a opera la niveluri de management, cu un stil de management încrezător, pragmatic și influent al părților interesate;
Experienta/Cunostinte esentiale
- Cunoașterea detaliată a aspectelor teoretice și operaționale ale procesului lor;
- Experienta operationala in procesul de management al incidentelor reprezinta un plus;
- Înțelegerea celor mai bune practici ITIL;
- Experienta intr-un mediu de service clienti;
- Competent cu Microsoft Office.
- Fluent în germană și engleză
- MIM Hotline Duty = Răspuns la apeluri. Există un telefon roșu (24x7) și acesta este rotit între întreaga echipă.
- Coordonați cu echipa pentru a asigura eficiența în manipularea MI (se cere germană).
- Preia și preda incidentele critice de la / către alți membri ai echipei.
- Conduceți și moderați punțile tehnice din punct de vedere MIM (sunt necesare abilități bune de comunicare).
- Coordonează restabilirea serviciului în strânsă colaborare cu experții tehnici, managerii de prestare a serviciilor și integratorii de servicii tehnice (= Manageri de servicii turn).
- Creați o documentație în Bridges tehnice. Documentația tablei albe.
- Crearea unui plan de acțiune – CINE face CE, CÂND și DE CE
- Fiți manager de proces pentru câteva conturi (manager de proces pentru procesul MIM – avem un fișier Excel ca foaie de informații pentru fiecare client care deține toate informațiile necesare pentru gestionarea Mis și aceasta trebuie să fie actualizată în orice moment).
- Trimiteți comunicații interne / externe utilizând Modulul MI de servicii acum.
- Ei vor fi manager de proces pentru câteva conturi (manager de proces pentru procesul MIM - avem un fișier Excel ca foaie de informații pentru fiecare client care deține toate informațiile necesare pentru gestionarea Mis și aceasta trebuie să fie actualizată în orice moment ).
- În cazul în care este necesară escaladarea, ei vor iniția procesul de escaladare așa cum este necesar (escaladare de management).
Ceea ce oferim
- Instruire și certificări În desfășurare Formare aprofundată cu produse și tehnologii actuale și emergente;
- Beneficii flexibile Program medical, Beneficii sportive, Tichete de prânz, Telefon mobil, Laptop;
- Zile suplimentare de concediu;
Aici, la Atos, dorim ca toți angajații noștri să se simtă apreciați, apreciați și liberi să fie cine sunt la locul de muncă. Procesele ciclului de viață al angajaților noștri sunt concepute pentru a preveni discriminarea împotriva oamenilor noștri, indiferent de identitatea sau expresia de gen, orientarea sexuală, religie, etnie, vârstă, neurodiversitate, statutul de dizabilități, cetățenie sau orice alt aspect care îi face unici. Pe tot globul, am creat o varietate de programe pentru a integra cultura Atos a incluziunii și depunem eforturi pentru a ne asigura că toți angajații noștri au șanse egale de a contribui și de a simți că sunt exact acolo unde le este locul.