Manager achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Relaţii de reprezentare: reprezintă firma în relaţia cu clienţii, persoanele/organizaţiile din ţară şi din străinătate cu care intră în contact în interes de serviciu

Atribuţiile principale şi sarcinile specifice:
- identifică potentialii clienti din tara si strainatate;
- negociază cu clientii preturile aferente serviciilor ce urmeza a fi prestate si încheie contractele cu aceştia;

- coordoneaza echipa care pregateste documentele aferente participării la licitaţii de servicii;
- ia măsurile necesare pentru ca toate serviicile sa fie prestate pana la data limita stabilita;
- recomandă clientilor procedurile ce au ca obiect de achizitie, servicii din domeniul de activitate al acestora;
- analizează documentele primite de la clienti in vederea depunerii lor;
- supervizează derularea contractelor;
- elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
- asigură instruirea corespunzătoare a personalului din subordine.

Nivel de studii: superioare,
Experienţă:inimum 5 ani pe post asemănător
Cunoştinţe necesare: cunoştinţe de limbi străine la nivel avansat; cunoştinţe relevante în domeniul achizitiilor publice; cunoştinţe operare PC – pachetul Office avansat;
Permis de conducere cat. B.
Abilităţi manageriale şi de negociere;
Disponibilitate pentru deplasări in tara si strainatate şi program de muncă prelungit;
Abilităţi reale de planificare, organizare şi viteză de reacţie;
Rezistent la stres;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BEST ACHIZII SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BEST ACHIZII SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BEST ACHIZII SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?