Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Raspunde de derularea activitatii de monitorizare si administrare a creditelor, in conformitate cu prevederile legale si cele ale reglementarilor interne,
- Raspunde de implementarea la nivelul Departamentului a politicilor şi procedurilor interne ale institutiei in domeniul administrarii produselor tip credit, in concordanta cu coordonatele strategice stabilite de conducerea Institutiei in acest domeniu
- Raspunde de monitorizarea zilnica a ratelor de credit scadente si a debitelor restante
- Raspunde de transmiterea corecta si la timp a tuturor rapoartelor/informatiilor/ documentelor privind activitatea de administrare a creditelor catre conducerea Institutiei, clienti, executori judecatoresti, avocat, firme de recuperare, etc
- Raspunde de inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a operatiunilor de: incasare rate de credit/debite restante de la clienti, rambursari anticipate, lichidare credit, declarare scadenta anticipata, stopare penalitati, reinnoire polite de asigurare, etc.
- Raspunde de activitatea departamentului de administrare credite si coordoneaza echipa
Cerinte:
- studii superioare, preferabil studii economice
- experienta de lucru in Charisma ERP
- experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
- bune abilitati de comunicare si relationare
- capacitatea de planificare si prioritizare a sarcinilor
- atentie la detalii
- responsabilitate , integritate, confidentialitate
- cunoasterea legislatiei bancare
- cunoasterea limbii engleze scris si conversational ( OBLIGATORIU)
- cunostinte operare PC
Beneficii:
1. Pachet salarial motivant
2. Apartenenta la un grup financiar international
3. Posibilitate de promovare