Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
Va contribui la identificarea, dezvoltarea, coordonarea si implementarea proiectelor care vor ajuta la cresterea business-ului Modpack System in zona de Nord a Romaniei
- MANAGERUL ADMINISTRATIV SI COMERCIAL trebuie sa aiba contacte foarte bune in randul mediului de afaceri, din mediul privat si o excelentă capacitate de negociere.
- MANAGERUL ADMINISTRATIV SI COMERCIAL va trebui sa construiasca relații bune cu clienții, sa identifice oportunități de afaceri, sa negocieze și sa închida contracte.
De asemenea, pentru a face aceste lucruri, trebuie sa aiba capacitatea de a asimila si intelege f bine serviciile si produsele oferite de Modpack din punct de vedere tehnic si comercial . Un bun profesionist trebuie sa dețina cunoștințe vaste despre piață si sa cunoasca domeniile si industriile in care activeaza clientii companiei
Cu o vechime de minim 5 ani pe o pozitie similara si studii superioare tehnice din domensiul constructiilor/ mecanic finalizate, trebuie sa aiba cunostinte bune in domeniul vanzarilor si al marketingului pe proiecte.
Insa, fara a se limita doar la acestea, constituie avantaj cunostintele in domeniul Achizitiilor si al Finantarii proiectelor si Managementului de Proiect.
De asemenea sunt necesare urmatoarele competente si calificari:
- Social networking;
- Persuasiune;
- Abilitati de prospectare & cercetare;
- Abilitati de identificare si intelegere a nevoilor clientului;
- Abilitati bune de comunicare si scriere;
- Vizionar si creativ: abilitatea de a identifica clienti si proiecte in domenii de nisa;
- Vocatie in domeniul vanzarilor, insemnand pasiune, dedicare si placerea de a interactiona cu clientii;
- Gandire pozitiva si atitudine optimista;
- Un bun negociator si comunicator;
- Putere mare de convingere;
- Punctual, serios si respectuos;
- Un bun organizator si coordonator de echipe;
- Abilitatea de a citi si intelege un desen tehnic
- Abilitati bune de a lucra cu computerul ( Microsoft Office ; ERP- SAP);
- Dispus la deplasari in tara si strainatate;
- Limba engleza nivel mediu-avansat ; Orice alta limba vorbita constituie avantaj;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Creeaza si dezvolta noi relatii de business cu clinetii,
- va colabora cu personalul tehnic si managerial pentru a intelege afacerile companiei si pentru a dezvolta alte afaceri noi.
- cunoastere aprofundata a pieței si a serviciilor pe care compania le ofera, și deasemenea, a concurenților companiei.
Principalele atribuții :
- Dezvoltarea de noi proiecte;
- Prospectarea pietii pentru a identifica potentialii clienti si proiectele acestora;
- Identificarea factorilor de decizie în cadrul organizației client;
- Stabilirea de întâlniri cu factorii de decizie ai potentialului client, in vederea dezvoltarii relatiilor si pentru identificarea nevoilor curente;
- Lucrul cu echipa interna la elaborarea de oferte comerciale care sa raspunda la nevoile clientului, preocuparilor si obiectivelor acestuia;
- Participarea si implicarea la stabilirea prețului serviciilor;
- Sustinerea propunerilor/ofertelor si utilizarea unei varietati de stiluri de convinge sau negociere care sa conduca la incheierea unei afaceri.
Planificare dezvoltare afaceri
- Participarea la evenimente și conferințe de la care să se obtina feedback și informații cu privire la noile servicii cat si la tendințele pieței;
- Consultari cu managementul privind dezvoltarea de afaceri cu scopul de a genera servicii noi;
- Utilizarea cunostintelor despre piata si concurenta cu scopul de a dezvolta oferte de vânzare care sa faca diferentierea fata de concurenta.
Beneficii : se vor discuta la interviu !
Daca te consideri potrivit pentru acest post, asteptam CV-ul tau pentru a ne cunoaste mai bine!