Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Condiţii de participare la concurs:
- absolvent licențiat al învățământului superior;
- experiență de minim 5 ani în activitatea de marketing (de ex. piața energiei electrice/gaze naturale pe segmente de clienți);
- bune abilități de comunicare și relaționare;
- capacitate de analiză și sinteză;
- abilități organizatorice și de planificare;
- cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
- cunoștinte de limba engleză.
Principalele responsabilitati:
- Analiză de piață: condiții generale de mediu, la nivel macro/factori de influență – economici, sociali, tehnologici, legali, politici, dinamica pieței – evoluție, factori, dimensionare piață și segmente (număr de clienți, volume, valoare) – potential și trenduri;
- Analiza competiției (direcți și indirecți): evaluarea competiției (sub aspectul mix-ului de marketing-4P), identificare direcții strategice către care se îndreaptă competitorii, acțiuni competitori, performanță comercială, produse și canale nou lansate, etc; generează și transmite rapoarte lunare/semestriale;
- Identifică bunele practici – analize comparative ale jucătorilor naționali și internaționali din industria energetică și alte industrii complementare;
- Analizează datele în profunzime, pe segmente (B2C, B2B) și sub-segmente (ex: bloc vs casă individuală, hotel, spital, clădire de birouri, benzinării, altele)
- Analiză trenduri, inovații, idei produse și servicii noi;
- Interpretează datele, realizează rapoarte și propune recomandări și direcții de acțiune/dezvoltare.