Compania KAESER România, sucursala principalului producător german de compresoare industriale cu șurub, angajează o singură persoană pentru pozitia de Manager Assistent cu următoarele atribuții principale:
- activități generale de secretariat
- organizarea de campanii de marketing pe toate canalele media
- realizarea de traduceri, inclusiv tehnice, din și în limba engleză
Cerințe principale și abilități necesare:
- abilități (preferabil certificate) de comunicare pe toate canalele
- foarte bună cunoaștere a limbii engleze
- noțiuni de marketing, creativitate și flexibilitate
- rutină în utilizarea programelor ERP, CRM, E-learning
- dorința de integrare pe termen lung într-o echipă extrem de stabilă
- experiență în organizarea de evenimente de protocol, cunoașterea normelor specifice
Avantaje oferite:
- locație centrală
- lucrul într-o companie multinațională de top cu unele caracteristici unice în România
- suportul unei echipe consolidate in peste 20 de ani
- training de top intern și internațional
- pachet salarial atractiv corelat cu performanța
- asigurare medicală extinsă
- încurajarea inițiativei personale și a creativității