Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii principale/ Responsabilitati
- Procedeaza la educarea, instruirea si motivarea pentru management integrat calitate/ mediu/ SSM a personalului;
- Anual, identifica si participa la stabilirea obiectivelor departamentale si individuale, avand in vedere obiectivele generale ale firmei;
- Propune alocarea resurselor necesare realizării obiectivelor propuse;
- Identifica oportunitati de afaceri;
- Monitorizeaza si verifica activitatea personalului. Aplica măsuri menite să conducă la eficientizarea activităţii personalului, periodic, obiectiv şi documentat;
- Organizeaza si participa la întâlniri/ şedinţe/ instruiri în cadrul departamentului;
- Propune masuri si solutii de eficientizare a activitatii sau de stingere a neconformitatilor inregistrate;
- Propune si implementeaza măsuri de îmbunătăţire a activităţii din departament;
- Procedeaza la evaluarea furnizorilor;
- Mentine si imbunatateste sistemului de management integrat calitate/ mediu/ SSM;
- Procedeaza la stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii in scopul asigurarii calitatii;
- Procedeaza la tratarea neconformitatilor si stabilirea masurilor corective;
- Asigura si implementeaza tehnicile, metodele si instrumentele specifice managementului integrat calitate/ mediu/ SSM;
- Procedeaza la implementarea si mentinerea sistemului de management integrat calitate/ mediu/ SSM;
- Procedeaza la elaborarea politicii in domeniul managementului integrat calitate/ mediu/ SSM;
- Procedeaza la implementarea politicii in domeniul managementului integrat calitate/ mediu/ SSM;
- Procedeaza la organizarea functiunii “calitate”;
- Procedeaza la elaborarea si urmarirea programelor de audit;
- Monitorizeaza efectuarea inspectiilor in domeniu;
- Are atributii privind managementul resurselor umane:
- Desfasoara activitati de analiza si elaborare rapoarte specifice:
- Participa la elaborarea si monitorizarea bugetului de venituri si cheltuieli (BVC-ul):
Cunostinte, studii si experienta
- Cunoasterea generala a mediului de afaceri romanesc;
- Cunoasterea standardelor si legislatiei aplicabile in domeniul de activitate;
- Studii superioare tehnice;
- Cursuri postuniversitare de managementul calitatii, formator, etc;
- Cunostinte operare PC – MsOffice (word, excel, outlook);
- Cunostinte de limba engleza (scris/ vorbit) – nivel mediu/ avansat;
- Experienta pe un post similar, minim 3 ani;
- Fara antecedente penale;
- Permis: categ. B