Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Asigura functionarea sistemului de management al calitatii la nivelul intregii societati;
- Suport in organizarea si dezvoltarea activitatiloroperationale si de management in cadrul comapniei;
- Stabilirea cu directorii si managerii companiei aproceselor si procedurilor interne de calitate operationala si de management.
- Raspunde de managementul departamentului de calitate, asigurandu-se ca procesele necesare sistemului de management al calitatii sunt stabilite, comunicate, implementate si mentinute ;
- Asigura suport si consultanta departamentelor operationale in realizarea obiectivelor stabilite ;
- Defineste procesele care contribuie la dezvoltarea calitativa a activitatilor departamentelor operationale ;
- Contribuie la stabilirea principalilor indicatori de performanta pentru departamentele operationale ;
- Monitorizeaza permanent si imbunatateste principalii indicatori de performanta ;
- Elaboreaza, revizuieste, difuzeaza, arhiveaza si retrage Manualul Calitatii ;
- Elaboreaza instructiuni de lucru in domeniul calitatii ;
- Verifica modul de intocmire a descrierilor de proces si instructiunilor de lucru elaborate de proprietarii de proces ;
- Elaboreaza si raspunde pentru toate Procedurile Operationale Standard in acord cu BPD(Bune Practici in Distristributie) actuale si normele aferente ;
- Asigura implementarea managementului calitatii conform standardelor de acreditare ISO ;
- Propune criterii de performanta si participa la actiunile de evaluare a managementului calitatii in companie ;
- Verifica anual sau de cate ori este nevoie, documentatia Sistemului de Management al Calitatii din punct de vedere a eficientei acesteia pentru atingerea obiectivelor referitoare la calitate ;
- Codifica toate documentele SMC, inclusiv formularele ;
- Difuzeaza, arhiveaza si retrage documentele SMC ;
- Emite si actualizeaza peridic lista documentelor interne in vigoare pentru fiecare proces si procedura ;
- Difuzeaza, retrage, arhiveaza si elimina documente externe in legatura cu calitatea (standarde, legi) ;
- Gestioneaza documente originale referitoare la certificarea SMC (certificate, corespondenta) ;
- Verifica modul de intocmire a inregistrarilor calitatii in intreaga companie ;
- Pastreaza in bune conditii toate inregistrarile calitatii aferente activitatii ;
- Stabileste, impreuna cu managerii de departamente duratele de pastrare si arhivare a documentelor si inregistrarilor ;
- Intocmeste, actualizeaza si difuzeaza in firma lista cu duratele de pastrare si arhivare a documentelor si inregistrarilor ;
- Organizeaza si mentine o arhiva a calitatii ;