Manager calitate (Quality Manager) – DP World Constanta
Oras: Agigea, Constanta
Descrierea generala a postului - Gestionarea sistemelor de management existente la nivelul DP World Constanta, a cerintelor organismelor de certificare/acreditare in materia sistemelor de management inclusiv managementul calitatii si proiectelor.
Cerintele postului:
- elaborarea politicii si a obiectivelor companiei in domeniul sistemelor de management (in general), sistemului de management al calitatii (in special), precum si in domeniul managementului proiectelor
- planificarea, promovarea, implementarea, monitorizarea instructiunilor de lucru cu specific de calitate in interiorul Terminalului
- constientizarea importantei calitatii in cadrul mediului de munca, prin intermediul programelor de constientizare si de instruire a angajatilor, contractorilor, subcontractorilor si vizitatorilor terminalului, cat si a reprezentantilor autoritatilor publice locale si portuare
- implementarea, dezvoltarea, monitorizarea si imbunatatirea continua a Sistemului de management al calitatii, asigurandu-se conformitatea cu standardul ISO 9001:2015
- urmarirea informatiilor aparute in domeniul calitatii si identificarea cele mai bune practici din industrie (atat din plan national, cat si international) pentru a asigura o imbunatatire continua a calitatii in interiorul terminalului, avand ca scop cresterea continua a performantelor companiei, cat si a calitatii vietii angajatilor
- implementarea prevederilor legislative nationale si internationale in materia prelucrarii datelor cu caracter personal la nivelul Companiei, fiind reprezentantul SC CSCT SRL in relatia cu autoritatile locale si echipele nationale si international de audit, conform prevederilor legislative in vigoare
- coordonarea si intocmirea programului de audit anual, chestionare de audit, rapoarte de audit, rapoarte de neconformitate audit.
- asigurarea reinnoirii certificarii periodice conform dispozitiilor legale AEO
- implicare in efectuarea evaluarilor de risc pentru proiectele Companiei
- arhivarea documentelor si asigurarea controlului documentelor
- BCP – implicare in gestionarea, urmarirea si implementarea BCP (Business Continuity Plan)
- CT-PAT – asigurarea certificarilor conform cerintelor legislative internationale
Daca detii:
- studii superioare tehnice, curs “Managementul Proiectelor 21 PDU” si “Auditor Intern”
- 10 ani experienta in sisteme de management, 3 ani in functie de conducere si 1 an in domeniu
- cunostinte de sisteme de management si activitati de standardizare, audit si certificare sisteme management
- cunostinte operare PC (Word, Excel, Powerpoint)
- cunostinte limba engleza nivel avansat (scris si vorbit)
- permis conducator auto categoria B
Daca iti doresti:
- sa faci parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si pasionati de lucrul bine facut
- un program de lucru flexibil
- libertate si autonomie in ducerea la indeplinire a sarcinilor zilnice
- un mediu de lucru competitiv si o atmofera de lucru prietenoasa
nu ezita sa ne transmiti CV-ul tau