Manager Call-Center / Suport Clienti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

* Monitorizeaza si evalueaza activitatea agentilor din call center/customer care
* Ia toate masurirle necesare astfel incat obiectivele sa fie atinse
* Urmareste aplicarea si respectarea procedurilor de lucru 
* Participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru din call center/customer care
* Ghideaza agentii si ofera suport atunci cand este necesar
* Este in stransa colaborare cu departamentul de HR pentru recrutare si onboarding 

Cerinte:

* Studii superioare finalizate 
* Experienta in coordonarea unui call center de minim 2 ani
* Foarte bune cunostinte de operare MS-Office
* Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris) si de interrelationare personala

* Abilitati manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare)
* Bune abilitati de analiza si sinteza, persoana atenta la detalii

*Proactivitate, rezistenta la stress, management situational 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC SWISS HOSPITAL SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC SWISS HOSPITAL SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC SWISS HOSPITAL SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?