Misiune
Responsabilitati principale:
Ø
Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti din segmentul Affluent si Top Affluent
Actualizeaza permanent portofoliul de clienti, aplicand pe langa criteriile de segmentare si cele de notorietate locala si reguli comerciale: clienti ce pot fi echipati si cu care se poate construi o relatie solida pe termen lung;
Primeste documentele necesare de la client in vederea intrarii in relatie cu banca urmarind respectarea prevederilor N3D1, N4D1 si a procedurilor specifice
Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare, asigurand confidentialitatea identitatii clientilor si a operatiunilor efectuate;
Se asigura ca intregul portofoliu gestionat are date de contact (cel putin telefon, e-mail, adresa de corespondenta) actualizate in Ibank
Contacteaza (telefon, e-mail etc.), viziteaza si stabileste o relatie personalizata cu clientii;
Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, acompaniindu-i permanent in procesele lor investitionale. Propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din cadrul bancii;
Promoveaza clientilor produsele si serviciile care fac obiectul unei campanii comerciale dedicata segmentului Affluent sau Top Affluent;
Urmareste cresterea gradului de echipare cu produse si servicii specifice si cresterea volumului activitatii desfasurate prin banca de catre clientii Affluent sau Top Affluent
Pregateste si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoare ;
Acorda credite clientilor Affluent sau Top Affluent si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate ;
Monitorizeaza evolutia indicatorilor de risc pentru angajamentele clientilor;
Fidelizeaza clientii prin oferirea unor servicii de calitate, dedicate nevoilor acestora;
Realizeaza analize privind: echiparea clientilor din portofolii, evolutia soldurilor si a operatiunilor; intocmeste rapoarte cu rezultatul vizitelor realizate pe teren.
Stabileste planuri de actiune pentru realizarea obiectivelor comerciale repartizate;
Ø
Identifica si atrage noi clienti care corespund profilului Affluent sau Top Affluent
identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor la banca;
Colaboreaza permanent cu Managerii Clientela MassMarket /Companii Mici/ Corporate pentru dezvoltarea reciproca a portofoliilor;
Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte:
- Obiective: numar de intalniri, produse si servicii vandute, clienti noi atrasi
- Mijloace: intalniri cu clientii, demersuri personale, oferta dedicata segmentului Affluent
Ø
Participa la actiunile comerciale ale bancii si la orice manifestare care poate sa prilejuiasca intalnirea cu clienti sau prospecti din segmentul Affluent sau Top Affluent
Ø Participa la sesiunile de training dedicate in vederea cresterii expertizei si calitatii serviciilor prestate
Ø
Alte responsabilitati:
Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie);
Aplica principiile „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.
Profil
Cunostinte si experienta
- Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei
- Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
- Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
- Studii superioare finalizate
- Cunostinte informatice: Excel, Word, PPT
- Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
- Carnet categoria B
- Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala (preferabil)
Evoluţie
Descopera-ne:
BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excelent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale.
Descriere
În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.
Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.