Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si prospecteaza piata clientilor persoane fizice.
Principalele responsabilitati:
- Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu;
- Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale;
- Consiliaza clientii din portofoliu, fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite;
- Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii;
- Pregateste si analizeaza dosarele de credit;
- Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate;
- Contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza debite;
- Cauta si atrage noi clienti;
Cunostinte si experienta:
- Cunostinte economice si bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei.
- Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
- Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite;
- Cunostinte informatice: Excel, Word, PPT;
Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice.
Profilul candidatului:
- Orientare catre client;
- Abilitati avansate de comunicare;
- Abilitati de vanzare si persuasiune;
- Cooperare, lucru in echipa;
- Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ;
- Organizare; Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor;
- Orientare catre rezultat.
BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excelent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale.
În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.
Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.