Manager Clientela si Operatiuni - Sucursala Tg. Jiu

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati principale:


-Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu:

  • Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale;
  • Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile clientilor ;
  • Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
  • Promoveaza la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile aflate in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specifice ;
  • Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client ;
  • Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti;
  • Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata;
  • Urmareste evolutia relatiilor cu clientii si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii;
  • Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare;
  • Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare; ;
  • Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate ;
  • Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina inactivarea lor.

-Asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei, verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati ;

-Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS etc.);

-Efectueaza operatiunile (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv constituiri/ lichidari produse de economisire si verifica documentele aferente operatiunilor realizate;

-Proceseaza/ primeste si verifica documentele aferente operatiunilor curente (in lei, valuta) si le transmite catre CRSC /CPOV pentru prelucrare ( instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc.) ;

-Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;

-Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;

-Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.

-Identifica si atrage noi clienti

-Colaboreaza cu Managerii SB/ Corporate pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail-PF;

-Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte:

  • Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor ;
  • Mijloace: actiuni personale, contacte cu clientii, conditii preferentiale acordate de catre Banca cu conditia existentei unei contrapartide pentru Banca.

-Desfasoara activati de promovarea si vanzare produse si servicii bancare/ intermediate de banca in afara sediilor bancii, cum ar fi: sediile institutiilor/firmelor cu care avem conventii, evenimente, targuri etc.

-Participa la actiunile de :

  • animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti;
  • formare, organizate la nivel local si/sau central, sustine examenele necesare, solicitate de dispozitiile legale;

-Se asigura de cunoasterea normelor si instructiunilor specifice clientilor persoane fizice si asigura aplicarea corecta a acestora.

-Aplica prevederile programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism

-Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul arasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);

-Aplica principiile„clean desk” policy" (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);

-Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.


Cunostinte si experienta:


  • Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei
  • Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
  • Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
  • Cunostinte informatice: Excel, Word , PPT
  • Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
  • Carnet categoria B
  • Cunoasterea unei limbi straina de circulatie internationala (preferabil)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BRD - Groupe Societe Generale pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BRD - Groupe Societe Generale pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BRD - Groupe Societe Generale locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?