Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului:
- Acorda asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei si angajatilor acesteia.
- Rezolva cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului
- Redacteaza proiecte de contracte si negociaza clauzele legale contractuale
- Redacteaza, avizeaza si contrasemneaza acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma.
- Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare
- Se preocupa de permanenta actualizare a bazei informationale legislative a firmei
Descrierea responsabilitatilor postului
- Raspunde de rezolvarea prompta a reclamatiilor (ce intra in atributiile postului) venite din partea stakeholderilor.
- Raspunde de transmiterea la timp, intr-o forma corecta si completa, a informatiilor conform atributiilor ce-i revin.
- Se informeaza permanent cu privire la modificarile legislative.
- Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia companiei.
- Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.
- Raspunde de informarea permanenta a tuturor angajatilor cu privire la modificarile legislative din domeniu.
- Raspunde de elaborarea corecta si in conformitate cu legislatia in vigoare a tuturor regulamentelor si reglementarilor interioare.
Specificatiile postului
- Minimum 3 ani experienta in domeniu
- Studii superioare de drept cu licenta
- Operare PC: Word, Excel.
- Capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitatea;
- Perseverenta, urmarirea si finalizarea scopului.