Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Asigura suport in realizarea planului de business al Bancii prin implementarea si coordonarea campaniilor de vanzare produse, masurare a nivelului de satisfactie a clientilor externi si a campaniilor de motivare, recompensare, fidelizare si retentie a acestora;
- Coordoneaza activitatile de vanzari prin telefon, prin participarea activa la aceste proiecte in colaborare cu departamentele specifice, vizand atingerea rezultatelor fiecarui proiect si monitorizarea acestora;
- Asigura, implementeaza si coordoneaza activitatea de furnizare a informatiilor catre clientii interni si clientii externi potentiali cu privire la oferta de produse si servicii ale Bancii, precum si orice alt tip de informatii;
- Gestioneaza activitatea de inregistrare in sistem a unor solicitari de produse si servicii din partea clientilor, de genul pachetelor si abonamentelor de cont curent, serviciile de internet banking, inrolarea pe oferte speciale ale clientilor, etc, cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare;
- Avizeaza raspunsurile formulate de unitatile organizationale din cadrul Bancii, la reclamatiile primite de la clienti, pe care aceste structuri organizatorice urmeaza sa le comunice clientilor;
- Gestioneaza si asigura activitatea de raspuns la reclamatiile si plangerile inregistrate de catre clientii bancii, in colaborare cu toate celelalte departamente specializate, cu respectarea termenelor stabilite prin normele si procedurile interne si externe in vigoare;
- Asigura atingerea obiectivelor alocate, dezvolta practici de optimizare a performantei.
Cerinte:
- Studii superioare, de preferinta in domeniul economic;
- Experienta bancara minim 3 ani;
- Experienta call-center minim 2 ani;
- Orientare catre client / Orientare catre rezultate;
- Excelente abilitati de comunicare cu clientii;
- Intelegerea nevoilor clientului, incluzand grija fata de client, capacitate de ascultare activa;
- Capacitatea de a mentine si de a imbunatati continuu calitatea serviciilor;
- Abilitatea de a face fata situatiilor de criza si lucrului sub presiune;
- Planificare si organizare;
- Comunicare persuasiva;
- Implicare si angajament;
- Cunoasterea limbii engleze.
Beneficii:
- Posibilitate work from home;
- Abonament de servicii medicale.
Daca doriti sa va alaturati Echipei Patria Bank si indepliniti conditiile mentionate, va invitam sa aplicati pentru postul de Manager Contact Center, structura ce functioneaza in cadrul Departamentului Contact Center .
Doar candidatii selectati pe baza CV-urilor transmise vor fi contactati.