Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Obictivul nostru fiind pe dezvoltarea reţelei avem un nou post disponibil în echipa regională RE/MAX România.
Dacă ţi se potrivesc cele de mai jos şi crezi că eşti interesat de ofertă, te rugăm să aplici.
Cum ar trebui să fii astfel ca şi noi şi tu să fim multumiţi de colaborare?
1. Să ştii să zâmbeşti şi să ai o atitudine pozitivă.
2. Să fii foarte sociabil(ă). Vei interacţiona cu multe persoane şi ar fi bine să te simţi în largul tău făcând asta.
3. Să fii o fire dinamică, vei călători 1-2 zile/săptămână şi ar fi bine să fii confortabil(ă) cu deplasările.
4. Experienţă în domeniul vânzărilor / negocierilor de minim 3 ani, de preferinţă în domeniul serviciilor.
5. Să te îmbraci frumos – da, imaginea persoanei transmite imaginea RE/MAX.
6. Să fii organizat(ă)… foarte organizat(ă)! O să îţi administrezi singur agenda, fiind la distanţă de biroul sediu.
7. Să fii atent(ă) la detalii. Detaliile fac diferenţa!
8. Să fii harnic(ă). Lenea nu are ce căuta la noi, în RE/MAX.
9. Să fii descurcareţ(aţă) şi perseverent(ă).
10. Să ai foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere.
11. Abilităţi de persuasiune în comunicarea verbală şi scrisă.
12. Să fii disponibil(ă) să lucrezi în echipă şi să îi ajuţi pe ceilalţi din firmă.
13. Să ai capacităţi de comunicare. Vei avea legatură directă cu clienţii noştri.
14. Simţ ridicat al responsabilităţii, autonomiei şi proactivităţii, precum şi implicarea 100% în procesele de vânzare.
15. Să ştii să vorbeşti frumos la telefon şi să scrii plăcut (educat şi corect).
16. Să ştii limba engleză. Facem parte din brandul global în imobiliare!
17. Să fii determinat(ă). Avem obiective pe care ne dorim să le atingem împreună.
Ce va trebui să faci?
1. Vei prospecta piaţa în căutare de persoane interesate de ideea unui business în imobiliare sau de ideea unei francize.
2. Vei organiza multe întâlniri de evaluare şi prezentare.
3. Vei trimite oferte, vei da telefoane de vânzare, dar vei prelua şi sarcini de dezvoltare ale francizelor noi.
4. Vei organiza seminarii de prezentare şi workshop-uri.
5. Vei participa la diferite evenimente, pentru menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu potenţiali clienţi, oameni de afaceri.
6. Vei lucra cu rigurozitate într-un sistem CRM (baza de date) de gestionare a datelor despre clienţi.
7. Brand ambassador.
8. Deplasarea în oraşe mari din Sud conform planului de dezvoltare, pentru întâlniri şi evenimentele (cca 4/6 zile pe lună).
Ce îţi oferim?
1. Independenţă şi flexibilitate în ce priveşte programul.
2. Remuneraţie fixă.
3. Bonusuri foarte mari de performanţă – pe baza rezultatelor din vânzări.
6. Oportunitatea unei dezvoltări personale accelerate - traininguri de top din domeniu vast de business.
7. Şef de treabă.
8. Vei face parte dintr-o echipă europeană de profesionişti full time conectaţi între ei pentru schimb de experienţă.
9. Seriozitate (remuneraţia şi bonusurile le vei primi fără întârzieri ... de fiecare dată!).
De când avem nevoie?
Cât mai repede!
Dacă ai citit acest anunţ, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi şi te potriveşti cu descrierea din cele 17 puncte, trimite-ne CV-ul tău (cu poza şi cont de Facebook!) şi scrie un mesaj cu răspunsul tău la următoarea întrebare:
De ce vrei să intri în acest business? (răspunsul tău te poate descalifica din start, chiar dacă te îmbraci frumos :P).