Descriere angajator:
Institutie financiara nebancara, monitorizata de catre BNR, avand ca obiect de activitate principal acordarea de credite de consum garantate cu ipoteca imobiliara.
Cerinte candidat:
- Studii superioare economice finalizate
- Experienta profesionala de minim 3 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta intr-o functie de conducere/management;
- Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
- Persoana activa, organizata, orientata spre rezultate si catre indeplinirea obiectivelor, sociabila, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva, nefumatoare;
- Abilitati de comunicare, coordonare, analiza si sinteza, atentie la detalii, pentru o foarte buna gestionare a timpului, avand capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta planificate.
- Grad inalt de profesionalism;
Principalele activităţi şi responsabilităţi:
- Face parte si isi desfasoara activitatea in cadrul Serviciului Supraveghere, in Municipiul Bucuresti - Sector 3.
- Coordoneaza activitatea desfasurata de catre analistii financiari/economistii din cadrul agentiilor Easy Credit si le asigura suportul necesar;
- Verifica documentele redactate/semnate de catre analistii financiari/economistii in conformitate cu procedura de creditare si normele interne;
- Verifica existenta/corectitudinea documentelor si informatiilor necesare in aplicatiile interne;
- Verifica si monitorizeaza in permanenta incasarile aferente contractelor de credit aflate in derulare, la scadentele stabilite;
- Coordoneaza si supravegheaza activitatea de recuperare a sumelor restante inregistrate de clientii agentiilor alocate si se asigura de indeplinirea targetului pe incasari la nivelul societatii;
- Identifica problemele aparute, face propuneri privind instruirea angajatilor si monitorizeaza calitatea serviciilor oferite clientilor in sediile Easy Credit;
- Asigura respectarea regulilor, procedurilor aplicabile si a cerintelor legale din domeniul financiar;
- Intocmeste, actualizeaza, verifica in permanenta (zilnic/ lunar/periodic) diverse rapoarte si situatii privind activitatea societatii.
Oferta:
- Pachet salarial motivant;
- Training de specialitate; Echipa tanara si mediu de lucru placut;
- Alte beneficii/avantaje.