Manager de produs B2C în București

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Condiţii de participare la concurs:

  • absolvent licențiat al învațământului superior;
  • experiență minimă de 5 ani în activitatea de marketing;
  • cunoștințe în domeniul marketingului (analiză, studii de piață, dezvoltare produse, cercetare, cataloage, bază de date);
  • cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
  • cunoștințe de limbă engleză;
  • cunoștințe referitoare la piața de energie electrică;
  • bune abilități de comunicare și relaționare;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • abilități organizatorice și de planificare;
  • adaptabilitate, initiativă și receptivitate la noi informații.

  

Principalele responsabilități:

  • Evaluează potențialul de piață în vederea identificării oportuntăților de creștere și a riscurilor;
  • Analizează/studiază caracteristicile pieței : segmente, competiție, dinamici, tendințe, atitudini și utilizare de produs, notorietate mărci, în vederea conturării unei imagini coerente, strategice a forțelor din piață;
  • Este responsabil pentru culegerea informațiilor de piață din diverse surse (desk research, agenții de cercetare de piață, statistici, contact direct sau baze de date interne).
  • Definește obiectivele și strategia de marketing pentru categoria de produse/servicii alocate, subordonându-le obiectivelor generale ale companiei și luând în considerare contextul de piață, împreună cu Directorul Diviziei de Marketing;
  • Stabilește care este pozitionarea, care sunt diferențiatorii și care sunt mesajele cheie ale produselor/serviciilor aflate în responsabilitatea sa și le comunică echipei de vânzări;
  • Furnizează echipei de vânzări instrumentele (prezentări, alte materiale ajutătoare) și cunoștințele necesare despre produsele/serviciile și sistemele specifice. Pune la punct materiale informative pentru creșterea eficacității forței de vânzări;
  • Construiește planul de activități de marketing la nivel de detaliu de buget și perioada de derulare pentru fiecare activitate cu supervizarea Directorului Diviziei Marketing.
  • Ajustează bugetul de venituri și cheltuieli conform cu cerințele companiei și prioritizează activitățile în funcție de impactul în rezultate;
  • Gestionează mixul de produse/servicii și execută planurile pentru un produs/serviciu sau o gamă de produse/servicii;
  • Comunică planul de activități de marketing către alte departamente/funcții din interiorul companiei care pot susține strategia;
  • Asigură o implementare operațională performantă a planului de activități de marketing în limita bugetului aprobat;
  • Stabilește punctele cheie și instrumentele de măsurare a eficacității fiecărei activități;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ELECTRICA FURNIZARE SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?