Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Condiţii de participare la concurs:
- absolvent licențiat al învațământului superior;
- experiență minimă de 5 ani în activitatea de marketing;
- cunoștințe în domeniul marketingului (analiză, studii de piață, dezvoltare produse, cercetare, cataloage, bază de date);
- cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
- cunoștințe de limbă engleză;
- cunoștințe referitoare la piața de energie electrică;
- bune abilități de comunicare și relaționare;
- capacitate de analiză și sinteză;
- abilități organizatorice și de planificare;
- adaptabilitate, initiativă și receptivitate la noi informații.
Principalele responsabilități:
- Evaluează potențialul de piață în vederea identificării oportuntăților de creștere și a riscurilor;
- Analizează/studiază caracteristicile pieței : segmente, competiție, dinamici, tendințe, atitudini și utilizare de produs, notorietate mărci, în vederea conturării unei imagini coerente, strategice a forțelor din piață;
- Este responsabil pentru culegerea informațiilor de piață din diverse surse (desk research, agenții de cercetare de piață, statistici, contact direct sau baze de date interne).
- Definește obiectivele și strategia de marketing pentru categoria de produse/servicii alocate, subordonându-le obiectivelor generale ale companiei și luând în considerare contextul de piață, împreună cu Directorul Diviziei de Marketing;
- Stabilește care este pozitionarea, care sunt diferențiatorii și care sunt mesajele cheie ale produselor/serviciilor aflate în responsabilitatea sa și le comunică echipei de vânzări;
- Furnizează echipei de vânzări instrumentele (prezentări, alte materiale ajutătoare) și cunoștințele necesare despre produsele/serviciile și sistemele specifice. Pune la punct materiale informative pentru creșterea eficacității forței de vânzări;
- Construiește planul de activități de marketing la nivel de detaliu de buget și perioada de derulare pentru fiecare activitate cu supervizarea Directorului Diviziei Marketing.
- Ajustează bugetul de venituri și cheltuieli conform cu cerințele companiei și prioritizează activitățile în funcție de impactul în rezultate;
- Gestionează mixul de produse/servicii și execută planurile pentru un produs/serviciu sau o gamă de produse/servicii;
- Comunică planul de activități de marketing către alte departamente/funcții din interiorul companiei care pot susține strategia;
- Asigură o implementare operațională performantă a planului de activități de marketing în limita bugetului aprobat;
- Stabilește punctele cheie și instrumentele de măsurare a eficacității fiecărei activități;