Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Cunostinte aprofundate despre programe de finantare europeana, ghiduri de finantare europeana, studii de piata, analiza financiara, plan de afaceri
- Experienta de minim 12 luni in analiza financiara si realizarea de planuri de afaceri
- Experienta in consultanta finanaciar-bancara sau proiecte europene pentru companii constituie avantaj
- Experienta in implementarea de proiecte cu finantare europeana reprezinta un avantaj
- Abilitati de planificare, prioretizare, managementul timpului si a documentelor
- Atitudine de team-player, de auto-organizare si auto-motivare, dornic(a) de dezvoltare, centrat(a) pe obiective, motivat(a) de rezultate si de venituri
- Abilitati excelente de comunicare
- Cunostinte avansate de PC si MS Office;
- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;
- Studii superioare;
- Cunoașterea limbii engleze nivel avansat;
- Experienta obligatorie in domeniul consultanței în management pentru accesarea fondurilor europene in elaborarea cererilor de finanțare, planurilor de afaceri, studiilor de (pre)fezabilitate, studiilor de piata, analizei cost-beneficiu;
- Experiență în scriere și implementare de proiecte cu fonduri;
- Persoana analitica, disciplinata, ordonata, cu motivare interioara și dorința de a învăța permanent;
- Seriozitate, spirit proactiv, capacitate de coordonare;
- Avantaje: studii juridice, certificări în domeniu (Manager de Proiect, Expert Fonduri Europene, Expert Achiziții Publice, etc);
- Permis de conducere categoria B.
Responsabilitati:
- Analizeaza ghidul de finantare si nevoile companiei
- consiliaza managementul companiei pentru maximizarea sanselor de aprobare si a beneficiilor sale de finantare
- Colaboreaza cu managementul si persoanele desemnate in redactarea studiilor de piata, a planului de afaceri, in colectarea documentelor necesare aplicarii pentru fonduri nerambursabile
- Redacteaza proiectul de finantare si il inainteaza autoritatii de finantare, respectand structura si continutul ghidului de finantare si termenul de depunere
- Planifica activitatile proiectului aprobat in vederea realizarii lor conform termenelor prevazute in cererea de finantare si incadrarii in bugetele prevazute;
- Realizeaza planificarea lunara a activitatilor echipei de proiect in concordanta cu obiectivele proiectului si urmareste indeplinirea acestora;
- Urmareste realizarea indicatorilor si a grupului tinta conform prevederilor cererii de finantare;
- Intocmeste rapoartele tehnico-financiare ale proiectului, rapoartele de monitorizare si planurile de actiune;
- Verifica rapoartele de activitate si livrabilele realizate in cadrul proiectului;
- Coordoneaza principalele activitati realizate in cadrul proiectului, precum si echipele de experti implicate in derularea lor;
- Pregătește prezentări privind finanțările posibile, fișe de program precum și formulare de solicitare de informații necesarii stabilirii eligibilității societăţii;
- Evaluează sau participă la evaluarea eligibilității societăţii și a ideii de proiect în baza informațiilor primite de la acesta;
- Realizează verificarea conformității administrative și a eligibilității proiectului înainte de transmiterea acesteia;
- Este responsabil de transmiterea formei finale a proiectului, în termen
- Participă la workshopuri, conferinte, întâlniri care prezintă interes pentru firmă;
- Raportează către șeful de departament, realizează situații și raportări la solicitarea conducerii pe informațiile deținute și în forma solicitată;
- Indeplinește sarcinile de lucru cu conștiinciozitate și în termen ;
Beneficii:
- Echipa tanara, dinamica şi competitiva;
- Salariu negociabil;
- Mediu de lucru dinamic si flexibil