Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Manager de proiect
Directia de Administrare a Portofoliului de Proiecte
Rolul postului
Coordonarea echipelor de proiect in calitate de manager de proiect
Asigurarea implementarii proiectelor conform scop, termene si bugete aprobate
Asigurarea aplicarii metodologiei de management a proiectelor
Responsabilitati
- Coordoneaza activitatile de implementare a proiectelor alocate, in conformitate cu metodologia de management al proiectelor, asigurand urmarirea si respectarea scopului, termenelor si bugetului aprobate de conducerea Bancii;
- Planifica activitatile proiectelor, coordoneaza si monitorizeaza permanent derularea proiectelor, urmareste respectarea termenelor si a bugetelor;
- Este responsabil de pregatirea documentelor de proiect conform metodologiei de management al proiectelor (Carta proiect, raport status, formular solicitare schimbare etc.);
- Asigura comunicarea intre toate partile implicate in proiect, organizeaza intalnirile recurente de status, precum si alte intalniri;
- Colaboreaza cu membrii echipelor de proiect in vederea analizarii factorilor ce ar genera riscuri aferente implementarii proiectelor din portofoliu;
- Asigura managementul schimbarilor in cazul unor modificari fata de cerintele initiale, urmarind definirea scopului, managementul planului de proiect, alocarea bugetului si resurselor, implementarea modificarilor;
- Identifica, monitorizeaza si propune solutii pentru problemele sau conflictele care apar si, daca este cazul, escaladeaza catre nivelele ierarhice superioare;
- Asigura instruirea de specialitate a salariatilor implicati in initierea, implementarea si evaluarea proiectelor;
- Intocmeste materiale şi analize din domeniul propriu de activitate.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate economice / tehnice (studiile postuniversitare constituie un avantaj);
- Experienta profesionala de minim 5 ani in institutii bancare, din care cel putin 2 ani in management de proiecte;
- Abilitati dezvoltate de comunicare, creativitate, relationare, prezentare si negociere; capacitate de a lucra in echipa;
- Capacitate dezvoltata de planificare, organizare, evaluare si control;
- Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
- Cunostinte avansate de operare PC; cunostinte avansate in utilizarea Microsoft Project; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.
- Certificare in domeniul managementului de proiect.