Manager de proiect

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Manager de proiect

Directia de Administrare a Portofoliului de Proiecte

Rolul postului

Coordonarea echipelor de proiect  in calitate de manager de proiect

Asigurarea implementarii proiectelor conform scop, termene si bugete  aprobate

Asigurarea aplicarii metodologiei de management a proiectelor

 

Responsabilitati

  • Coordoneaza activitatile de implementare a proiectelor alocate, in conformitate cu metodologia de management al proiectelor, asigurand urmarirea si respectarea scopului, termenelor si bugetului aprobate de conducerea Bancii;
  • Planifica activitatile proiectelor, coordoneaza si monitorizeaza permanent derularea proiectelor, urmareste respectarea termenelor si a bugetelor;
  • Este responsabil de pregatirea documentelor de proiect conform metodologiei de management al proiectelor (Carta proiect,  raport status, formular solicitare schimbare etc.);
  • Asigura comunicarea intre toate partile implicate in proiect, organizeaza intalnirile recurente de status, precum si alte intalniri;
  • Colaboreaza cu membrii echipelor de proiect in vederea analizarii factorilor ce ar genera riscuri aferente implementarii proiectelor din portofoliu;
  • Asigura managementul schimbarilor in cazul unor modificari fata de cerintele initiale, urmarind definirea scopului, managementul planului de proiect, alocarea bugetului si resurselor, implementarea modificarilor;
  • Identifica, monitorizeaza si propune solutii pentru problemele sau conflictele care apar si, daca este cazul, escaladeaza catre nivelele ierarhice superioare;
  • Asigura instruirea de specialitate a salariatilor implicati in initierea, implementarea si evaluarea proiectelor;
  • Intocmeste materiale şi analize din domeniul propriu de activitate.

 

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate economice / tehnice (studiile postuniversitare constituie un avantaj);
  • Experienta profesionala de minim 5 ani in institutii bancare, din care cel putin 2 ani in management de proiecte;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare, creativitate, relationare, prezentare si negociere; capacitate de a lucra in echipa;
  • Capacitate dezvoltata de planificare, organizare, evaluare si control;
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
  • Cunostinte avansate de operare PC; cunostinte avansate in utilizarea Microsoft Project; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.
  • Certificare in domeniul managementului de proiect.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CEC Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?