Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

UTI Facility Management este o companie românească al cărei portofoliu include soluții complexe pentru corporații, obiective industriale, arene sportive, instituții bancare, instituții guvernamentale și infrastructuri critice: facility management, sisteme integrate de securitate fizică, management computerizat al proceselor clientului, call center, dispecerat operațional, client web monitoring, securizare și monitorizare de flote auto.

Obiectivul nostru este să venim în întâmpinarea nevoilor clienților cu servicii și soluții de ultimă generație care să le permită acestora să se focuseze asupra activității proprii, să-și îmbunătățească performanțele și să-și eficientizeze costurile.

Candidatul ideal:

  • Studii superioare de specialitate (avantaj studii tehnice: electronica, electrotehnica, etc)
  • Experienta dovedita de minim 5 ani ca Manager de Proiect
  • Experienta planificare, urmarire si coordonare minim 5 proiecte complexe (minim 500k eur), de preferat in domeniul sistemelor de curenti slabi
  • Abilitati excelente de organizare, prioritizare, coordonare a activitatilor si relationare cu echipele si clientii
  • Cunostinte solide de MS Office (MS Project, Word, Excel, Power Point)
  • Disponibilitate pentru deplasari nationale, in functie de locatia proiectului
  • Permis auto categoria B
  • Limba engleza nivel mediu/avansat
  • Cunostinte de Sisteme de Securitate, CA, TVCI, detectie incendiu
  • Detinerea unei certificari de Project Management (preferabil PMP sau PRINCE)

Responsabilitati:

  • Elaboreaza planul de proiect (identifica sarcinile, planifica activitatile, identifica activitatile critice, evalueaza necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru derularea proiectului); planifica, organizeaza, coordoneaza si controleaza proiectele si resursele alocate
  • Realizeaza, impreuna cu echipa desemnata de proiect, graficul de executie al proiectului tinand cont de etapele de executie si de resursele disponibile;
  • Dezvolta, detaliaza cerinte si bugete pentru proiectele coordonate
  • Reprezinta compania in relatia cu clientii si beneficiarii proiectelor, asigurand controlul calitatii si al executiei;
  • Conduce sedintele de bilant cu beneficiarul, pregatind materialele necesare;
  • Conduce sedintele de analiza interna cu echipa de proiect si coordoneaza sau pregateste, dupa caz, materialele necesare;
  • Stabileste intalniri intra si inter departamentale pentru asigurarea calitatii proiectelor coordonate
  • Isi asuma responsabilitatea pentru progresul proiectului, pentru utilizarea resurselor si initiaza masuri corective ori de cateori este necesar;
  • Intocmeste situatii de lucrari catre client, asigura aprobarea acestora, urmareste emiterea facturilor pentru lucrarile executate si incasarea acestora;
  • Supervizeaza emiterea facturilor fiscale catre clienti asigurandu-se ca acestea sunt emise numai dupa ce in prealabil situatiile de lucrari au fost aprobate si semnate de catre client;
  • Coordoneaza evidenta cantitativa si verificarea calitatii produselor si serviciilor livrate fata de prevederile contractuale, urmarind incadrarea in termene si buget;
  • Intocmeste documentele livrabile in conformitate cu procedura interna de management al proiectelor;
  • Intocmeste, impreuna cu Managerii de Departamente, echipa de proiect;
  • Comunica membrilor echipei de proiect sarcinile care le revin;
  • Intocmeste impreuna cu echipa proiectului, planul de executie al proiectului;
  • Intocmeste impreuna cu echipa proiectului necesarul de resurse (materiale, financiare si umane) pentru derularea proiectului;
  • Realizeaza, impreuna cu echipa SCM, planificarea achizitiei resurselor materiale in concordanta cu planul de executie al proiectului;
  • Realizeaza planificarea cheltuielilor/veniturilor in concordanta cu planul de executie al proiectului;
  • Participa la realizarea planului de calitate;
  • Realizeaza impreuna cu echipa de management de proiect lista de riscuri si stabileste planul de raspuns la risc;
  • Asigura comunicarea cu persoanele interesate (stakeholders) pe timpul derularii proiectului, urmarind indeplinirea sarcinilor contractuale si satisfacerea cerintelor clientului;
  • Mentine permanent legatura cu beneficiarul si vine in intampinarea acestuia pentru rezolvarea necesitatilor si solicitarilor acestuia;
  • Coordoneaza executia activitatilor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • Coordoneaza echipa de proiect in realizarea activitatilor si gestioneaza eventualele conflicte intre membrii echipei;
  • Monitorizeaza realizarea stadiilor fizice ale investitiei din punct de vedere al sistemelor contractate in concordanta cu planul de executie al proiectului, cu accent pe calitatea produselor livrate/livrabilelor, incadrarea in termene si in bugetul de proiect alocat. Pe baza informatiilor obtinute determina performanta financiara a proiectului, incadrarea in timp, situatiile de risc si, pe baza lor, actualizeaza planul de executie al proiectului, bugetul de costuri si lista de riscuri;
  • Verifica si aproba situatiile de lucrari emise de subcontractori si aproba plata facturilor catre acestia;
  • Respecta normele de calitate, protectia mediului si securitatea muncii, conform legislatiei in vigoare si clauzelor contractuale;
  • Realizeaza rapoarte de stare a proiectului la intervale regulate (saptamanal) si le inainteaza managerului direct si persoanelor prevazute in planul de comunicare; raporteaza managerului direct tendintele de deviatie de la planul de proiect (buget, calendar, calitate), mentionand cauzele si propunand masuri de rezolvare; evalueaza, raporteaza si propune masuri in urma analizei statusului pe proiectele coordonate;
  • Urmareste si intocmeste, dupa caz, documentele finale, impuse prin metodologia de management al proiectului si prin contract, pe faze si pe proiect, si sustine predarea produselor si serviciilor la client;
  • Intocmeste dosarul proiectului care contine toate documentele generate in cadrul proiectului, de la documentatia tehnica, documentele livrate in cadrul proiectului, corespondenta purtata pe perioada derularii proiectului, inregistrarile efectuate in conformitate procedura de lucru.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UTI FACILITY MANAGEMENT SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UTI FACILITY MANAGEMENT SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UTI FACILITY MANAGEMENT SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?