MANAGER DE PROIECT - CONSTRUCTII

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre noi
Suntem cea mai mare firmă specializată în construcții sportive din România iar ținta noastră este să ramanem în continuare alegerea nrPasionați de proiectare şi construcţie baze sportive şi locuri de joacă, furnizăm cu mare success soluţii complete şi accesibile pentru dezvoltarea infrastructurii sportive din România şi realizat baze sportive si parcuri pentru sute de clienti in Romania si Europa de la corporații multinaționale (LIDL, PIRELLI, GEDEON RICHTER ș.a.) la primării importante (Satu Mare, Giurgiu, Bistrița, ș.a.), ministere (.), cluburi și licee sportive (LPS Roman, ș.a.), universități (UMF, USAMV Cluj, Univ. Pitești, Iași, ș.a.), antreprenori și investitori privați – toți aceștia ne-au ales pentru a realiza cele mai bune terenuri de sport si locuri de joaca.
Serviciile oferite includ tot ce ţine de realizarea unui proiect de la A la Z, de la proiectare, până la predarea la cheie a unui proiect. Dintre lucrările realizate în trecut, enumerăm: terenuri de sport pentru practicarea a diverse activități sportive (fotbal, handbal, tenis, baschet, volei, etc.), de dimensiuni variate, cu diferite suprafeţe de joc (gazon natural, gazon sintetic, tartan, zgura, etc.), acoperite sau descoperite, cu împrejmuiri, nocturne, dotări, și alte lucrări aferente, precum şi spații de agrement.

  • Pasiunea noastră este de a încuraja practicarea unei vieți sănătoase prin sport, construind cele mai bune baze sportive.

  • Misiunea noastră este de a fi SOLUŢIA numărul, pentru orice client care are nevoie de un proiect de infrastructură sportivă în România.

  • Scopul nostru este de a vedea clienţii satisfăcuţi şi comunităţile locale cum se bucură de rezultatul muncii noastre.

1. Cerințe :

  • Experință necesară: minim 3 ani în ofertare si decontare lucrari;
  • Permis de conducere- cat B- reprezintă un avantaj;
  • Abilități de coordonare si management, comunicare, capacitate de analiză și sinteză, spirit de echipă, atenție la detalii;
  • Cunoștințe avansate de utilizare Ms Office și programe specializate pentru elaborarea devizelor, Cunoștințe minime de AutoCAD, experință practică de operare pe SICAP;
  • Cunoașterea temeinică a legislației naționale și a reglementărilor UE în domeniul achizițiilor publice și a prevederilor privind documentația specifică pentru achizițiile publice pentru lucrări de construcții;
  • Integritate,
  •  Entuziasm
  • Empatie faţă de membrii echipei
  • Capacitatea de a stabili priorităţile
  • Se descurca bine sub presiune
  • Orientarea spre echipă,
  • Capacitatea de a rezolva problema în mod eficient
  • Abilităţi bune de comunicare,

2. Responsabilități:

  • Comunicarea controlata a informatiilor despre proiecte in organizatie (sediu central, echipe de proiect, calitate, achizitii, planificare, financiar
  • Planificarea, organizarea, urmarirea (monitorizarea/ revizuirea), controlarea si raportarea activitatilor asimilate proiectelor externe (impreuna cu echipa de proiect si management);
  • Coordoneaza activitatea devizierilor - traseaza sarcini si responsabilitati, urmareste indeplinirea acestora
  • Verifica corectitudinea devizelor (din punct de vedere si financiar) inclusiv a Notelor de comanda suplimentara si Nota de renuntare, precum si urmarirea corespondentelor dintre acestea si Proiectele tehnice (inclusiv Dispozitii de santier)
  • Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului de la semnarea acestuia pana la receptia finala (autorizatie, ordin de incepere, faze determinante, receptie etc)
  • Gestioneaza actiunile responsabililor si se asigura de intocmirea cartilor tehnice (procese verbale - in colaborare cu inginerii din executie, documente de calitate materiale - in colaborare cu departamentul de aprovizionare, vize si documente experti desemnati - in colaborare cu RTE, topograf, geolog etc)
  • Centralizeaza si urmareste decontarile fiecarui contract si transmite catre departament financiar informatiile necesare din situatia de lucrari in vederea emiterii facturii, pregateste dosarul complet de decontare pe care il transmite beneficiarului.

3. Oferim:

- Salariu motivant;

- Mediu de lucru tânăr;

- Șanse reale de avansare;

- Laptop, telefon mobil, autoturism la nevoie;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Atlas Sport pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Atlas Sport pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Atlas Sport locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?