Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
-gestioneaza si implementeaza proiecte POR si PNDR
- responsabil si foarte bine organizat , capacitatea de a lucra cu termene limita
- comunicativ
- gandire analitica si capacitate de a gestiona integrat elaboararea unui proiect;
- cunoscator al limbii engleze : vorbit, citit, scris
- absolvent de studii superioare - de preferat profil economic
- autodidact
- capacitate de adaptare si invatare, foarte ridicata
- permisul de conducere categoria B – constituie un avantaj
- dispus la program prelungit
- interesat de colaborare pe termen lung
- experienta in Project Management constituie un avantaj
Descrierea jobului:
Responsabilitati:
-gestioneaza proiecte de finantare:
• Pregatirea documentelor necesare accesarii finantarii nearambursabile;
• Asistenta pe perioada implementarii.
- Consiliaza clientul si partenerii acestuia in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare si intocmirii dosarelor aferente cererilor de finantare;
- Elaboreaza si/sau completeaza documentele necesare contractarii finantarii / raspunde la solicitarile de clarificari emise de organismele intermediare si/sau alte organisme abilitate (studii de fezabilitate, planuri de afaceri, memorii justificative,cereri de finantare, etc).
- Intocmeste si realizeaza corespondenta/comunicarea cu clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor;
- Organizeaza si participa la vizite de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor/ finantatorilor/ alte institutii, atunci cand situatia o impune.
- Asigura managementul proiectelor in vederea obtinerii finantarii
- Intocmeste rapoartele de progres, dosare de achizitii, cererile de plata si/sau rambursare si alte documente specifice.
Beneficii:
- Salariu atractiv si comision de succes; se ofera beneficii suplimentare in functie de gradul de initiativa si de responsabilitate.
- Posibilitati de dezvoltare personala
- Birou climatizat cu dotari complete
- Telefon de serviciu
- Colectiv de lucru agrabil si cu o vasta experienta
-laptop de serviciu
Descrierea companiei:
Compania NETWORKING OFFICE PROJECT SRL are ca obiect de activitate prestarea serviciilor de consultanta in dezvoltarea proiectelor de investitii. Activitatea consta in identificarea celor mai eficiente oportunitati de finantare si dezvoltare, oferind un pachet complet de servicii in management, consultanta in afaceri si proiectare, la cele mai inalte standarde de calitate si competenta. Pe parcursul celor aproape 10 ani de activitate am castigat experienta in diverse domenii cum ar fi: agricultura, energie, productie, servicii, turism, infrastructura de utilitati, transport si in domeniul social. Avem experienta in scrierea si implementarea proiectelor finantate prin: SAPARD, PNDR, POR, POSCCE, FONDUL DE MEDIU, MINIMIS si alte programe de finantare. Serviciile noastre se adreseaza clientilor din Regiunea Vest.
In prezent, societatea se afla in expansiune, astfel ca dorim recrutarea de personal dornic de dezvoltare a unei cariere de succes in domeniul consultantei privind finantarile nerambursabile. Activitatile vor presupune gestionarea unor noi proiecte de investitii, constand in relatia cu beneficiarii, pregatirea documentelor aferente aprobarii proiectelor, managementul proiectului in faza de implementare.