Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautam Manager de proiect care sa se alature echipei din Iasi.
Profilul candidatului ideal este conturat de:
- Capacitate de planificare, organizare;
- Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Abilitatile de negociere reprezinta un avantaj.
Cunostinte si calificari necesare:
- Studii superioare finalizate ;
- Certificare in Management de proiect;
- Limba engleza (avansat) - vorbit si scris;
- Excelente abilitati de utilizare a computerului (Pachetele Microsoft Office, Microsoft Project,
Sharepoint);
- Permis de conducere categoria B.
Experienta de munca:
- 5 ani experinta minima in domeniul fondurilor europene;
- Experiență în elaborarea a minim 5 proiecte cu finantare europeana si implementarea a minim 5 proiecte.
- Cunostinte temeinice privind legislatia natională si comunitara in vigoare, aplicata in cadrul programelor cu finantare nerambursabila;
Descrierea jobului
- Intelege si sistematizeaza prioritatile de investitii ale clientilor;
- Identifica, se documenteaza si analizeaza oportunitatile de finantare conform nevoilor clientilor;
- Coordoneaza si realizeaza rapoarte initiale si rapoarte de progres pentru clienti;
- Organizeaza si conduce sedintele de progres cu clientii;
- Realizeaza analize de eligibilitate si oportunitate;
- Coordoneaza dezvoltarea de aplicatii pentru accesarea diverselor surse de finantare de catre clientii firmei;
- Coordoneaza elaborarea de piese ale documentatiei de finantare (cereri de finantare, matrice cadru logic, planuri de afaceri, strategii de marketing, studii diverse, grafice GANTT, CV-uri, bugete, anexe etc.);
- Mentine legatura cu clientul pe parcursul proiectului pentru culegerea de informatii suplimentare necesare intocmirii documentatiei de finantare;
- Tine legatura cu colaboratorii externi implicati in realizarea proiectului (proiectanti, specialisti pe diverse domenii, traducatori etc.);
- Coordoneaza implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila (de la semnarea contractului pana la incasarea cererii de rambursare/plata finale).
Descrierea companiei:
AVENSA CONSULTING functioneaza din anul 2000 – firma fiind una dintre pionierii pietei serviciilor de consultanta in domeniul finantarilor nerambursabile .Pe parcursul celor aproape 20 de ani de activitate, AVENSA a evoluat constant, de la una din pionierii pieței de consultanță financiară nerambursabilă din România la o companie activă la nivel internațional, care colaborează cu firme de consultanta de renume si care ofera cu succes servicii de asistența tehnica pentru implementarea proiectelor de consolidare a capacitatii administrative - finanțate cu fonduri UE.