Manager de proiect

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cautam Manager de proiect care sa se alature echipei din Iasi.

Profilul candidatului ideal este conturat de:

  • Capacitate de planificare, organizare;
  • Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
  • Excelente abilitati de comunicare;
  • Abilitatile de negociere reprezinta un avantaj.

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare finalizate ;
  • Certificare in Management de proiect;
  • Limba engleza (avansat) - vorbit si scris;
  • Excelente abilitati de utilizare a computerului (Pachetele Microsoft Office, Microsoft Project,
    Sharepoint);
  • Permis de conducere categoria B.

Experienta de munca:

  • 5 ani experinta minima in domeniul fondurilor europene;
  • Experiență în elaborarea a minim 5 proiecte cu finantare europeana si implementarea a minim 5 proiecte.
  • Cunostinte temeinice privind legislatia natională si comunitara in vigoare, aplicata in cadrul programelor cu finantare nerambursabila;

Descrierea jobului

  • Intelege si sistematizeaza prioritatile de investitii ale clientilor;
  • Identifica, se documenteaza si analizeaza oportunitatile de finantare conform nevoilor clientilor;
  • Coordoneaza si realizeaza rapoarte initiale si rapoarte de progres pentru clienti;
  • Organizeaza si conduce sedintele de progres cu clientii;
  • Realizeaza analize de eligibilitate si oportunitate;
  • Coordoneaza dezvoltarea de aplicatii pentru accesarea diverselor surse de finantare de catre clientii firmei;
  • Coordoneaza elaborarea de piese ale documentatiei de finantare (cereri de finantare, matrice cadru logic, planuri de afaceri, strategii de marketing, studii diverse, grafice GANTT, CV-uri, bugete, anexe etc.);
  • Mentine legatura cu clientul pe parcursul proiectului pentru culegerea de informatii suplimentare necesare intocmirii documentatiei de finantare;
  • Tine legatura cu colaboratorii externi implicati in realizarea proiectului (proiectanti, specialisti pe diverse domenii, traducatori etc.);
  • Coordoneaza implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila (de la semnarea contractului pana la incasarea cererii de rambursare/plata finale).

Descrierea companiei:

AVENSA CONSULTING functioneaza din anul 2000 – firma fiind una dintre pionierii pietei serviciilor de consultanta in domeniul finantarilor nerambursabile  .Pe parcursul celor aproape 20 de ani de activitate, AVENSA a evoluat constant, de la una din pionierii pieței de consultanță financiară nerambursabilă din România la o companie activă la nivel internațional, care colaborează cu firme de consultanta de renume si care ofera cu succes servicii de asistența tehnica pentru implementarea proiectelor de consolidare a capacitatii administrative -  finanțate cu fonduri UE.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Avensa Consulting pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Avensa Consulting pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Avensa Consulting locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?