Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            
Cerinte:
- Studii de lunga durata finalizate cu diploma de licenta, disertatie in domeniul constructiilor civile, instalatii si hidrotehnice (studii hidrotehnice reprezinta un avantaj)
 
- Engleza avansat
 
- Experienta de lucru intre 3 -5 ani in proiecte de canalizare, apa canal, statii de epurare
 
- Scrisori de recomandare care sa ateste experienta de lucru in proiecte hidrotehnice, canalizare, statii de epurare, etc.
 
- Carnet de conducere cat. B;
 
- Disponibilitatea pentru deplasari in tara;
 
- Bune abilitati de organizare, supervizare si coordonare;
 
Responsabilitati:
- Pregateste si livreaza estimari bugetare (re- studii) pentru fiecare proiect si monitorizeaza resursele care sunt desemnate pe parcursul executiei, pregateste certificarea pentru facturare la termenele stabilite prin contract:
 
- Gestioneaza veniturile si implementarea planurilor lunare si anuale (cash-flow)
 
- Controleaza cheltuielile lucrarilor desfasurate astfel incat sa incadreze in limitele stabilite in re-studiu
 
- Elaboreaza certificarile lunare si urmareste aprobarea acestora de catre autoritatea contractanta si plata din partea clientului 
 
- Verifica si aproba facturile emise de subcontractanti, pregateste proformele
 
- Pregateste rapoarte de productie si cost, lunar.
 
- Gestioneaza contractele si obtine diferite permise si liciente necesare
 
- Planifica si seteaza timpul de gestiune si fazele lucrarilor, monitorizeaza progresul, pentru a putea determina daca aceasta au fost efectuate conform planificarii stabilite
 
- Formeza, coordoneaza si pune in miscare o echipa eficienta de angajati
 
- Garanteaza respectarea legislatiei relevante pentru constructii si a masurilor de siguranta care trebuie luate in santier precum si in afara acestuia
 
- Instruieste lucratorii in ceea ce priveste metodologiile si procedurile de control al proectului pentru a determina progresul muncii ( masurarea si controlul lucrarilor efectuate)
 
- Coordoneaza achizitia de materiale si contractarea subcontractantilor pentru a nu se inceta munca
 
- Gestioneaza comparativele de achizitii si le pregateste pentru aprobare, redacteaza contractele in conformitate cu drafturile companiei sau cu adaptarile acestora. Gestioneaza comenzile de achizitie, precum si modificarile sau retunarile 
 
