Manager de proiect in constructii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

  • Studii de lunga durata finalizate cu diploma de licenta, disertatie in domeniul constructiilor civile, instalatii si hidrotehnice (studii hidrotehnice reprezinta un avantaj)
  • Engleza avansat
  • Experienta de lucru intre 3 -5 ani in proiecte de canalizare, apa canal, statii de epurare
  • Scrisori de recomandare care sa ateste experienta de lucru in proiecte hidrotehnice, canalizare, statii de epurare, etc.
  • Carnet de conducere cat. B;
  • Disponibilitatea pentru deplasari in tara;
  • Bune abilitati de organizare, supervizare si coordonare;

Responsabilitati:

  • Pregateste si livreaza estimari bugetare (re- studii) pentru fiecare proiect si monitorizeaza resursele care sunt desemnate pe parcursul executiei, pregateste certificarea pentru facturare la termenele stabilite prin contract:
  • Gestioneaza veniturile si implementarea planurilor lunare si anuale (cash-flow)
  • Controleaza cheltuielile lucrarilor desfasurate astfel incat sa incadreze in limitele stabilite in re-studiu
  • Elaboreaza certificarile lunare si urmareste aprobarea acestora de catre autoritatea contractanta si plata din partea clientului 
  • Verifica si aproba facturile emise de subcontractanti, pregateste proformele
  • Pregateste rapoarte de productie si cost, lunar.
  • Gestioneaza contractele si obtine diferite permise si liciente necesare
  • Planifica si seteaza timpul de gestiune si fazele lucrarilor, monitorizeaza progresul, pentru a putea determina daca aceasta au fost efectuate conform planificarii stabilite
  • Formeza, coordoneaza si pune in miscare o echipa eficienta de angajati
  • Garanteaza respectarea legislatiei relevante pentru constructii si a masurilor de siguranta care trebuie luate in santier precum si in afara acestuia
  • Instruieste lucratorii in ceea ce priveste metodologiile si procedurile de control al proectului pentru a determina progresul muncii ( masurarea si controlul lucrarilor efectuate)
  • Coordoneaza achizitia de materiale si contractarea subcontractantilor pentru a nu se inceta munca
  • Gestioneaza comparativele de achizitii si le pregateste pentru aprobare, redacteaza contractele in conformitate cu drafturile companiei sau cu adaptarile acestora. Gestioneaza comenzile de achizitie, precum si modificarile sau retunarile

CONTACTO

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Vires Construct SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Vires Construct SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Vires Construct SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?