Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Daca iti doresti sa lucrezi alaturi de o echipa orientata catre rezultate si profesionalism, asteptam cu interes sa te cunoastem.
Responsabilitati
- Coordonează activităţile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanţii şi alţi colaboratori implicaţi.
- Stabileşte relaţii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienţii, beneficiarii şi finanţatorii proiectului.
- Pregăteşte bugetul şi cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale în conformitate cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarului şi cu activităţile prevăzute a se desfăşura în cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfăşurări a acestuia.
- Monitorizează în timp progresul atins faţă de obiectivele propuse şi redactează rapoarte lunare către finanţatori, parteneri şi beneficiari cu respectarea datelor prevăzute în contracte.
- Asigură circulaţia informaţiei în cadrul proiectului şi pentru alte departamente ale societatii, organizând periodic întâlniri cu echipa de proiect şi prezentând proiectul celorlalte departamente.
- Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului şi informează la timp echipa de management despre problemele apărute şi pe care nu le poate rezolva la nivelul său.
Cunostinte
- Studii: Superioare
- Experienta solicitata: 2-3 ani
- Cunoasterea avansata a pachetului software MS Office (Word, Excel, Project)
- Experienta in limbaje de programare (SQL, C#, ABAP)
- Cunoasterea avansata SAP
- Aptitudini / Abilitati: lucru in echipa, initiativa, responsabilitate, corectitudine
- Aptitudini speciale: logica, capacitate de comunicare buna, intelegere a tehnologiei, dorinta de a invata si dezvolta profesional
- Limba engleza: avansat