Manager de Proiect IT - Sibiu

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rol:

Planificarea, supervizarea și coordonarea proiectelor IT de complexitate medie și mare cu scopul de a implementa într-un mod coerent solicitările venite din business, cu respectarea condițiilor de scop, calitate, buget și timp.

 

Responsabilități:

  • Coordonează inițierea și planificarea proiectelor, incluzând estimarea resurselor financiare, materiale și umane pentru a delimita scopul proiectului și a se asigura că acesta este realizabil în termenul agreat;
  • Asigură alocarea resurselor pentru a construi corect echipele de proiect;
  • Este responsabil de managementul furnizorilor implicați în proiectele specifice și coordonează resursele externe în vederea implementării livrabilelor;
  • Coordonează etapele intermediare ale proiectelor atribuite cu scopul de a minimiza deviațiile livrabilelor de la scop, termene și resursele stabilite inițial;
  • Coordonează problemele/ cererile de schimbare, pentru a asigura și controla respectarea scopului proiectului;
  • Coordonează închiderea proiectului și livrarea către departamentele client cu scopul de a facilita implementarea schimbării cu un impact negativ minim asupra mediului de lucru;
  • Creează și menține actualizată documentația proiectului (rapoarte de stare, registre de risc, registre probleme, utilizarea resurselor, planuri de proiect, etc), în scopul de a monitoriza statusul proiectului;
  • Utilizează instrumente de Management de Proiect (template-uri și aplicații) pentru a promova standardizarea;
  • Informează managementul superior IT și clienții despre statusul proiectelor atribuite, în mod periodic/ la cerere, cu scopul de a oferi o imagine clară și precisă referitoare la stadiul proiectului.

 

Cerințe:

  • Studii universitare tehnice IT sau de management;
  • Certificările în management de proiect (Certificare PRINCE, PMP, Manager de proiect IT CNFPA, ITIL) constituie avantaj.

  

Cunoștințe, aptitudini & abilități:

  • Abilități de leadership;
  • Abilitatea de a organiza și de a motiva echipa;
  • Excelente abilități de planificare, organizare și coordonare;
  • Excelente abilități de comunicare, relaționare interpersonală, negociere și prezentare;
  • Flexibilitate și capacitate de a gestiona sarcini multiple de natură administrativă, fără să piardă din vedere obiectivele generale;
  • Persoană auto-motivată (self-starter, capabilă să ofere îndrumare membrilor echipei);
  • Puternice aptitudini analitice și de rezolvare a problemelor;

Oferta (beneficii, avantaje):

  • Dezvoltare profesională continuă prin traininguri, certificări și specializări în domeniul specific de activitate;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masă.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Industrial Software SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Industrial Software SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Industrial Software SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?