Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate de profil tehnic;
- Minim 3-5 ani experienta profesionala de specialitate (coordonare activitati mentenanta, coordonare proiecte tehnice, intocmire bugete, studiu documentatii tehnice, corespondenta cu furnizori interni si externi, proiectare tehnica)
- Experienta manageriala/ coordonare echipa
Constituie avantaj:
- Experienta in industria prelucrarii lemnului;
- Cunostinte management proiecte, cunostinte despre metode si instrumente de lucru specifice programelor de imbunatatire a proceselor;
- Domiciliul in judetul Mures si disponibilitate la deplasari ocazionale
- Carnet conducere -categoria B
- Cunoasterea unei limbi straine: engleza, franceza.
Descrierea jobului:
- Coordoneaza si planifica activitatea de mentenanta;
- Verifica respectarea planurilor de intretinere preventiva;
- Coordoneaza interventiile de reparatie impreuna cu echipa si urmareste ca echipamentele si instalatiile sa respecte normele de sanatate si securitate a muncii si normele de situatii de urgenta;
- Intocmeste planul de mentenanta si colaboreaza direct cu alte departamente pentru asigurarea permanenta a functionalitatii echipamentelor de productie;
- Transmite Departamentului Achizitii necesarul de materiale, piese de schimb si lista furnizorilor agreati;
- Identifica nevoile de interventie si mentenanta atat la echipamentele de productie cat si la cladiri si instalatii (apa, agent termic, aer coprimat, canalizare, etc);
- Coordoneaza subcontractorii pentru activitatea de mentenanta;
- Coordoneaza si implementeaza proiecte de modernizare si eficientizare procese
- Intocmeste bugetul de mentenanta si urmareste respectarea bugetului si a esalonarii in timp a lucrarilor;
- Elaboreaza si urmareste indeplinirea obiectivelor si a indicatorilor specifici de mentenanta;
- Verifica si coordoneaza activitatea de achizitii piese de schimb si materiale necesare activitatii de mentenanta;