Manager Depozit si Logistica

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

MANAGER DEPOZIT SI LOGISTICĂ

Ne dorim coleg(ă) care să ni se alăture pe un drum pe care noi îl iubim și îl parcurgem deja.

 

Orientarea catre angajat, dorința de a evolua împreună cu tine și recunoașterea implicării tale în activitatea desfășurată în cadrul Vitacom sunt doar câteva aspecte pentru care merită să aplici pentru jobul de Manager Depozit si Logistică.

 

Cerințele postului :

  • Studii: superioare
  • Experiență de minim 3 ani  în domeniul logisticii 
  • Experientă de minim 3 ani în management
  • Cunostințe de limbă engleză (nivel avansat)
  • Orice altă limbă de circulație internațională constituie avantaj
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator MS Office (nivel avansat)
  • Capacitatea de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor
  • Capacitatea de a coordona și conduce activitatea unei echipe
  • Abilități extraordinare de conducere si de management
  • Abilitatea de a conduce o echipa spre succes, orientat spre rezultat
  • Abilități de gândire analitică și rezolvare a problemelor
  • Abilități foarte bune de comunicare
  • Permis de conducere categoria B

 

Responsabilitățile postului :

  • Organizarea și coordonarea activității de logistică, depozit, transport și servicii clienți
  • Asigurarea unui bun management al activității logistice cu toate elementele componente astfel încât să susțină permanent și complet activitatea de vânzări a companiei și de închiriere a spațiului logistic prin asigurarea suportului necesar și stabilirea necesarului de resurse
  • Gestionează procesul de închiriere a spațiului depozit (găsirea de potențiali clienți, negociere contracte, organizarea fluxului de lucru cu privire la închiriere spațiu depozit )
  • Răspunde de organizarea activității de închiriere spații logistice pentru depozitul din Apahida
  • Deține calitatea de super-user în utlizarea soft-urilor utilizate în cadrul companiei. Respectă toate procedurile cu strictețe maximă. Instruiește și îndrumă pe cei din subordine  în utilizarea soft-urilor în vederea îndeplinirii sarcinilor acestora conform standardului preluat la instruirea pe post, fără a se lăsa loc la interpretări sau modificări ale proceselor sau procedurilor de lucru
  • Gestioneaza relația cu departamentul de achiziții și cu responsabilii furnizorilor pentru planificarea corectă a recepțiilor
  • Dezvoltă și/sau participă la dezvoltarea strategiei de depozitare și logistică a organizației;
  •  Rezolvă probleme legate de muncă, pregătește și trimite rapoarte privind progresul și alte rapoarte 
  • Identifică proiectele potențiale pentru a aduce îmbunătățiri în depozit și logistică și desemnează proiectele selectate  
  • Va propune spre analiză noi sisteme, cele mai bune practici, controlul stocurilor și alte optimizări cu scopul de a îmbunătăți activitatea logistică
  • Întocmește bugetul pentru activitatea anuală/lunară de logistică
  • Selectează personal, conduce angajarea, trainingul, supervizarea, mentoratului și evaluarea performanței personalului din logistică
  • Verifică secvența de apariție a comenzilor de recepție; Urmărește avizarea și programarea la încărcare a camioanelor de la furnizori
  • Solutionează incidentele de programare a camioanelor pe docurile de descărcare;
  • Pune la dispoziția departamentului de achiziții instrucțiunile logistice pentru a fi transmise furnizorilor
  • Asigurarea spațiului necesar de depozitare
  • Asigurarea resurselor necesare recepției
  • Verifică împreună cu responsabilul de recepție planificările camioanelor la descărcat

 

Beneficii:

  • Salariu motivant și competitiv pe piața muncii
  • Bonusuri de performanță în funcție de realizări
  • Tichete de masă
  • Tichete de vacanță / Abonament la clinică medicală privată / Pensie privată
  • Prime de sărbători
  • 7 CARD
  • Mediu de lucru plăcut alături de un colectiv tânăr și dinamic

 

Dacă te entuziasmează ideea de a lucra alături de noi sau te regăsești în cerințele de mai sus, te rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de mail .

Te așteptăm cu drag în echipa Vitacom!

 

Suntem o companie de talie națională, cu experiență de 29 de ani, prezentă pe toate piețele de la cea tradițională la online, importatoare și distribuitoare de produse electrice și electronice, baterii, accesorii IT;

De-a lungul timpului am dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME, cunoscute la nivel național.

Am dezvoltat parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Nedis, Fixpoint, Goobay, G3Ferrari, Girmi, Trevi, Stanley, Apacer, Konig, Valueline, Powerwalker, Maxell, NGS, ProsKit.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VITACOM ELECTRONICS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VITACOM ELECTRONICS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VITACOM ELECTRONICS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?