Altex cauta coleg(a) in cadrul departamentului de achizitii al holdingului pentru ocuparea pozitiei de Manager divizie entertainment si vehicule electrice.
Organigrama: subordonare directa Director Achizitii ; are in subordine Manageri produs
Colaborare interna: Marketing, Logistica, Vanzari, Financiar, toate departamentele.
Colaborare externa: Furnizori
Responsabilitati:
- Defineste si propune strategia pentru produsele din cadrul diviziei, in concordanta cu strategia de dezvoltare generala si obiectivele companiei
- Urmareste si anticipeaza tendintele de evolutie ale pietei de profil si actioneaza in sensul imbunatatirii rezultatelor si dezvoltarii diviziei de produse
- Concepe impreuna cu directorul general strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii indicatorilor stabiliti;
- Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii/livrare/vanzare, in vederea imbunatatirii indicatorilor de performanta si a dezvoltarii diviziei
- Face propuneri pentru noi familii de produse, sau restrangerea gamei in cazul altora, in functie de evolutia pietei
- Negociaza termenii contractuali cu furnizorii, in linie cu strategia si obiectivele companiei
- Urmareste gestionarea bugetelor si decontarilor in relatia cu furnizorii, se asigura de respectarea conditiilor contractuale, urmarind cresterea indicatorului de profitabilitate al companiei
- Defineste si propune politica de preturi si promotii a diverselor familii de produse, cu obiectivul de a satisface asteptarile clientilor si fidelizarea lor
- Coordoneaza planul de vanzari si achizitii
- Formeaza echipa si construieste relatii de incredere pentru a livra clientilor externi si interni maxim de satisfactie
- Recruteaza si evalueaza candidati pentru dezvoltarea echipei; coordoneaza Product managerii din subordine si se ocupa activ de dezvoltarea profesionala a echipei
- Identifica oportunitati pentru dezvoltarea afacerii
Cerinte:
- Minim 3 ani experienta in pozitie de mid-management, minim 5 ani in achizitii
- Studii superioare finalizate
- Limba engleză – nivel avansat
- Cunostinte avansate de operare MS Office, e-mail, internet, ERP
- Abilitatea de a analiza un set mare de date
- Abilitati de leadership: formeaza, evalueaza si dezvolta oamenii din subordine si colaboratorii
- Spirit antreprenorial dezvoltat; priveste responsabilitatea diviziei pe care o conduce ca pe propria afacere, are initiativa si creativitate
- Abilitati demonstrate de managementul timpului si al stresului: capabil sa stabileasca prioritati pentru sine si echipa pentru a asigura continuitatea proceselor de business.
- Crede si sustine valorile companiei: integritate, moralitate, atentie catre client, curiozitate, entuziasm
- Permis conducere categoria B
Numai candidatii selectati vor fi contactati !