Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cu ce ar trebui să te ocupi?
Începând din prima zi, vei avea atribuții complexe: trebuie să înțelegi pe deplin întreaga noastră activitate, deoarece, ulterior, tu vei răspunde de situația financiară a firmei.
- va trebui să organizezi, să coordonezi și să optimizezi activitatea financiar-contabilă a firmei
- va trebui să gestionezi relațiile financiar-contabile ale firmei.
Negocierea cu furnizorii de materii prime, materiale si servicii a preturilor calitatii si facilitatilor contractuale /incheierea contractelor de achizitii.
Gestionarea stocurilor, anticiparea nevoilor in concordanta cu nevoile companiei.
Organizarea unei aprovizionari ritmice si la timp in cantitatile si calitatea necesara .
Urmarirea stocurilor de materiale astfel incat acestea sa se incadreze in limitele stabilite.
Identificarea furnizorilor, evaluarea furnizorilor traditionali si propunerea furnizorilor alternative.
Verificarea documentelor aferente comenzilor de aprovizionare lansate ( facturi, documente de calitate si conformitate).
Elaborarea rapoartelor cu privire la cheltuieli, la nivel de companie si pe fiecare directie de business.
Vei defini obiectivele echipei si vei stabili target-ul pentru fiecare membru, monitorizand constant realizarile si vei implementa masuri de ajustare a rezultatelor;
Fabrica Termoplast din Roman, jud Neamt, are mare nevoie de lideri remarcabili in top management pentru a ne dezvolta si mai rapid si, normal, pentru a mentine calitatea tamplariei produse
Ce abilitați trebuie să ai?
1. studii universitare: economist/ management/ administrarea afacerilor
2. cunoștințe necesare:
- Microsoft Office la nivel avansat;
- pe lângă limba română, cunoașterea a cel puțin o limbă străină (nivel începător);
- permis de conducere categoria B (nu este cerință eliminatorie).
3. alte abilități:
-
Experienta in conducerea echipelor mari,
- Nu ai nevoie sa fii manageriat
- Esti dispusi sa lucrezi pe obiective clare si masurabile.
- Cunostinte si experienta in administrarea unei afaceri
- Gândire strategică, planificare, organizare si capacitate de a lua decizii, analiză si comunicare
- Înţelegi importanţa evaluării şi medierii riscurilor organizaţionale şi este familiarizat cu metodologiile şi procesele de management al riscului
- Te comporti cu integritate, onestitate şi transparenţă în relaţiile cu ceilalţi şi cu întreprinderea/institutia la care este incadrat
De ce merită să aplici?*
Pe lângă o remunerație competitivă, vom aprecia performanța ta și prin alte beneficii:
- remunerație competitivă și bonusuri la sfârșit de an;