Manager Fabrica

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

People Point recruteaza pentru clientul sau, producator de materiale constructii, pozitia Manager Fabrica. Acesta coordoneaza productia si operatiunile de productie conform planurilor si strategiei companiei.

Managerul de Fabrica raporteaza Directorului de Operatiuni al companiei si coordoneaza activitatea unei echipe de aprox. 60 de angajati.

Responsabilitati:

  • stabileste obiectivele de dezvoltare ale fabricii in concordanta cu obiectivele strategice ale companiei si gestioneaza eficient bugetele alocate;
  • intocmeste planuri de productie sau planuri operative conform comenzilor, contractelor si in conformitate cu cerintele de calitate ale planurilor de productie asumate;
  • monitorizeaza continuu si controleaza indeplinirea planurilor;
  • asigura folosirea optima a operatiunilor si capacitatilor de munca;
  • asigura continuitatea si operativitatea productiei;
  • intocmeste planuri de coordonare pentru productie si pentru departamentele din companie implicate in pregatirea productiei, in standardizare si folosirea de control automat si sisteme de lucru pentru planuri operative, pentru emiterea de comenzi cu privire la productie si operare, pentru planificarea capacitatii de productie;
  • intocmeste grafice de productie, liste cu capacitatea locurilor de munca, liste cu numarul de unitati si echipamente tehnologice in conformitate cu capacitatile de productie;
  • hotaraste asupra tehnologiei, conditiilor tehnice, aprovizionarii, conditiilor de lucru;
  • raporteaza, proceseaza documentatie, monitorizeaza si tine inregistrari referitoare la orele lucrate, materialele de consum, capacitatile folosite, productia si performantele obtinute, vanzarile efectuate, proiectele finalizate,etc;
  • raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea;
  • reprezinta compania alaturi de colegii din departamentul de Vanzari in raporturile cu clientii si posibilii clienti ai companiei;
  • evalueaza activitatea personalului din subordine, asigura dezvoltarea continua a competentelor de comunicare, atat personale, cat si ale celor din echipa de lucru prin participarea la traininguri;
  • raspunde de respectarea procedurilor interne, a legislatiei in vigoare si de buna desfasurare a activitatii;
  • raspunde de intocmirea corecta si la termen a raportarilor cerute de superiorii ierarhici;
  • raspunde de respectarea prevederilor legislatiei in domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare ale acestora pentru personalul angajat;
  • respecta si aplica in cadrul fabricii cerintele standardelor de referinta ISO, ISsi ale standardului de sanatate si securitate in munca, precum si prevederile procedurilor / instructiunilor sistemului de management integrat de calitate-mediu-sanatate si securitate ocupationala (SMI);
  • supravegheaza functionarea SMI, la nivel de departament si comunica Reprezentantului Managementului Integrat (RMI) informatiile legate de performantele obtinute, conform procedurilor aplicabile;
  • coordoneaza punerea in practica in domeniul de responsabilitate a principiilor stabilite de conducerea companiei prin politicile si strategiile stabilite in domeniul managementului integrat si participa la stabilirea obiectivelor calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale;
  • are obligatia de a respecta cerintele legale de protectia mediului  si referitoare la situatiile de urgenta aplicabile activitatilor desfasurate.

 

Cerinte, experienta necesara:

  • Studii superioare tehnice;
  • Experienta de munca de cel putin 5 ani si minim 2 ani intr-o pozitie asemanatoare;
  • Limbi straine: engleza si/sau germana;
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint), SAP;
  • Demonstreaza abilitati de lucru in mod structurat si responsabil;
  • Este o persoana deschisa, organizata, cu bune abilitati de comunicare, rabdatoare, calma si care poate lucra in echipa, capabila sa gestioneze in mod eficient problemele aparute;
  • Organizata, orientata spre rezultate;
  • Are bune abilitati de coordonare echipe;
  • Are disponibilitate de asimilare informatii si perfectionare intr-un ritm rapid;
  • Are o atitudine pozitiva, de incredere;
  • Demonstreaza ca poate prelua si gestiona sarcinile in mod eficient, organizat, cu rezultatul asteptat.
  • Permis auto .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PEOPLE POINT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PEOPLE POINT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PEOPLE POINT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?