Manager facturare clienti- Bucuresti

Salar brut
2050 - 2260 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Companie de leasing auto din Bucuresti este in cautarea unui Manager facturare clienti cu experienta in zona de facturare si de management de min. 2 ani.

Se solicita studii superioare economice, insa nu este un criteriu eliminatoriu.

Candidatul care va indeplini acest rol trebuie sa aiba abilitati foarte bune de organizare, sa fie aplecat catre procese, sa fie analític/a, sa aiba cunostinte financiare, sa fie rezistent/a la stress, multitasking si sa poata lucra intr-un mediu nu foarte automatizat.
Alte cerinte: limba engleza – nivel conversational si scris bun; cunoscator MS Office (Excel) la nivel avansat.

Responsabilitatile si atributiile job-ului sunt urmatoarele:
· Responsabil cu coordonarea, evaluarea si impartirea sarcinilor zilnice catre echipa, legat de activitatile de mai jos :
- Gestiune flota auto – creare noi contracte, amendamente, transferuri, actualizare date inregistrare, informatii din certificatul de inmatricularea a autovehiculelor, inregistrare informatii referitoare la tipurile de masini si alte configurari;
- Responsabil cu administrarea amenzilor contraventionale referitoare la autovehiculele din flota si inregistrare a costurilor pentru fiecare autovehicul intr-un document EXCEL;
- Arhivare fizica a proceselor verbale si a formularelor de inchiriere;
- Responsabil cu emiterea facturilor pentru vehiculele de ocazie;
- Responsabil cu facturarea lunara a ratelor catre clienti – emiterea, verificarea si transmiterea tuturor facturilor;
- Identificare si inregistrare a costurilor pentru fiecare autovehicul intr-un document Excel (mentenanta, asigurari, inmatriculare si rovignete, diverse costuri);
- Comandare, activare si trimitere a cardurilor de carburant catre clienti, pregatirea documentelor Excel ce contin consumul de combustibil al clientilor la fiecare inceput de luna in vederea facturarii reale, si gestionarea cardurilor pe site-urile Petrom, OMV, Lukoil;
- Responsabil cu activarea/dezactivarea/ modificarea serviilor de asistenta rutiera si vehicul de inlocuire pentru flota de vehicule;
- Responsabil cu refacturarea costurilor suplimentare din platforma tehnica, refacturare combustibil, refacturare costuri inchirire pe termen scurt, refacturare alte costuri diverse;
· Responsabil cu recrutarea si trainingul noilor membrii ai echipei;
· Responsabil cu evaluarea performantei membrilor echipei.

Postul este unul de middle management, face parte din departamentul de operatiuni si are 3 oameni in subordine.
Locatia firmei este in Calea Floreasca, la aproximativ 10 minute de metroul Aurel Vlaicu.
Programul de lucru este de luni pana vineri, de la 09 la 18 cu o ora pauza de masa inclusa in program.
Salariul oferit este intre 5600 si 6200 lei net+ tichete de masa + alte beneficii specifice.

Asteptam cu drag candidatura celor interesati aici sau la adresa andreea punct nae arond ivaluehr punct com
Multumim tuturor aplicantilor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IVALUE HR WORK SRL-D pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IVALUE HR WORK SRL-D pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IVALUE HR WORK SRL-D locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?