Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CERINTE PENTRU OCUPAREA POSTULUI
- Pregătire: absolvent al unei facultăţii cu profil economic;
- Calificări profesionale: expert contabil- membru CECCAR, constituie avantaj una din urmatoarele calificari: auditor financiar -membru CAFR, consultant fiscal-membru CCF;
- Experienţă: minim 5 ani într-o poziţie similară;
- Cunoştiinţe: solidă pregătire economică şi juridică;
- cunoaşterea reglementarilor contabile romanesti , cunostinte IFRS constituie avantaj;
- cunoasterea legislatiei fiscale ;
- experienta de utilizare a unui sistem ERP;
- foarte bune cunostinte MS Office (Excel, Word, Power Point etc);
- limba engleză – fluent;
- abilitati de coordonare si dezvoltare a echipei din subordine, de comunicare cu diferite niveluri de decizie;
- initiativa, capacitatea de a lua decizii, de a oferi solutii, asumarea responsabilitatii privind activitatea desfasurata;
- gandire analitica , capacitate de analiza si sinteza, proactivitate pentru invatare;
- constituie avantaj cunosterea particularităţilor specifice domeniului hotelier.
DESCRIEREA POSTULUI:
- organizează, îndrumă, controlează și răspunde de desfășurarea eficienta a activității financiar-contabila a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
- verifică şi răspunde de întocmirea balanţelor de verificare lunare;
- documentează întreaga activitate financiar-contabilă, stabileşte planul de conturi şi elaborează monografia contabilă a societăţii;
- participă alături de compartimentul de Audit la elaborarea si administrarea procedurilor contabile ale societatii;
- raspunde de intocmirea/revizuirea catalogului de politici contabile;
- elaboreaza cash flow-ul previzonat si urmareste realizarea acestuia;
- elaborează procedura de bugetare a societăţii, coordonează procesul de bugetare al societăţii intocmeste bugetul de venituri şi cheltuieli şi urmăreste îndeplinirea acestuia ;
- întocmeşte analizele manageriale specifice activităţii hoteliere şi analizează rezultatele comparativ cu anii precedenţi şi bugetul de venituri şi cheltuieli;
- exercită, potrivit legii, controlul financiar preventiv privind legalitatea, necesitatea, oportunitatea şi economicitatea operaţiunilor;
- organizează şi răspunde de inventarierea periodică a tuturor valorilor patrimoniale, urmăreşte definitivarea, potrivit legii, a rezultatelor inventarierilor;
- asigura o comunicare eficienta cu managerii departamentelor operationale;
- asigura o comunicare eficienta cu autoritatile fiiscale, auditul intern si extern.