Manager Financiar

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CERINTE PENTRU OCUPAREA POSTULUI

  • Pregătire: absolvent al unei facultăţii cu profil economic;
  • Calificări profesionale: expert contabil- membru CECCAR, constituie avantaj una din urmatoarele calificari:  auditor financiar -membru CAFR, consultant fiscal-membru CCF;
  • Experienţă: minim 5 ani într-o poziţie similară;
  • Cunoştiinţe: solidă pregătire economică şi juridică;
  • cunoaşterea reglementarilor contabile  romanesti ,  cunostinte IFRS constituie avantaj;
  • cunoasterea legislatiei fiscale ;
  • experienta de utilizare a unui sistem ERP;
  • foarte bune cunostinte MS Office (Excel, Word, Power Point etc);
  • limba engleză – fluent;
  • abilitati de coordonare si dezvoltare a echipei din subordine, de comunicare cu diferite niveluri de decizie;
  • initiativa, capacitatea de a lua decizii, de a oferi solutii, asumarea responsabilitatii privind activitatea desfasurata;
  • gandire analitica , capacitate de analiza si sinteza, proactivitate pentru invatare;
  • constituie avantaj cunosterea particularităţilor specifice domeniului hotelier.

 

DESCRIEREA POSTULUI:

  • organizează, îndrumă,  controlează și răspunde de desfășurarea eficienta a activității financiar-contabila a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
  • verifică şi răspunde de întocmirea balanţelor de verificare lunare;
  • documentează întreaga activitate financiar-contabilă, stabileşte planul de conturi şi elaborează monografia contabilă a societăţii;
  • participă alături de compartimentul de Audit la elaborarea si administrarea procedurilor contabile ale societatii;
  • raspunde de intocmirea/revizuirea catalogului de politici contabile;
  • elaboreaza cash flow-ul previzonat si urmareste realizarea acestuia;
  • elaborează procedura de bugetare a societăţii, coordonează procesul de bugetare al societăţii intocmeste bugetul de venituri şi cheltuieli  şi urmăreste îndeplinirea acestuia ;
  • întocmeşte analizele manageriale specifice activităţii hoteliere şi analizează rezultatele  comparativ cu anii precedenţi şi bugetul de venituri şi cheltuieli;
  • exercită, potrivit legii, controlul financiar preventiv privind legalitatea, necesitatea, oportunitatea şi economicitatea operaţiunilor;
  • organizează şi răspunde de inventarierea periodică a tuturor valorilor patrimoniale, urmăreşte definitivarea, potrivit legii, a rezultatelor inventarierilor;
  • asigura o comunicare eficienta cu managerii departamentelor operationale;
  • asigura o comunicare eficienta cu autoritatile fiiscale, auditul intern si extern.

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PARC HOTELS SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PARC HOTELS SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PARC HOTELS SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?