Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerințe:

- studii superioare economice de lunga durata (Finanţe - Contabilitate);

- experienţă de minim 5 ani într-o poziţie de coordonare în domeniul financiar-contabil;

- experienta in domeniul bancar, management bancar - prezinta avantaj;

- experienta relevanta in intocmire documentatie specifica si negociere cu institutiile bancare pentru accesare leasing financiar, credit bancar;

- cunoștințe solide de legislație financiar - contabilă, a mecanismelor financiare specifice unui mediu organizațional/companii;
- abilități de interpretare ale fenomenelor/proceselor economice și de a identifica soluții viabile pe problemele financiare si fiscale;

- experiența anterioară în cadrul unor companii de constructii - constituie avantaj ;
- foarte bune abilități de gândire analitică, capacitate de sinteză, coordonare, planificare și organizare a propriei activități, cât și a unei echipe; 
- capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii;
- o foarte bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office și a programelor specifice ;
- cunoștințe de limba Engleză - nivel mediu/avansat - prezinta avantaj. 

Responsabilități:

- participă la conceperea si executarea bugetelor, forecast-urilor și optimizarea proceselor financiare pe termen mediu/lung ;

- menține legături cu instituțiile statului cu atribuții în zona financiar-contabilă și fiscală, precum și cu instituțiile financiar-bancare, cu scopul de a identifica soluții optime pentru companie;

- ține legatura și colaborează activ cu departamentele conexe ale companiei, instituții ale statului , banci;

- intocmeste / verifica documentatia specifica pentru accesarea de credit bancar / leasing financiar si supervizeaza derularea  creditelor si contractelor de leasing financiar;

- participă la conceperea și implementarea proiectelor legate de departamentul financiar. 
- verfică evoluția costurilor pe centre de cost și raportează diferențele față de buget către responsabilii de centru de cost și management;
- coordonează și supervizează activitatea departamentului financiar al companiei, monitorizeaza profitabilitatea pe diverse zone (clienți, mărfuri, proiecte, echipe, etc) și propune soluții de optimizare a activității pe fiecare zonă în parte;

- urmărește modificările legislative care pot avea influențe economice, financiare, contabile și fiscale asupra companiei, anticipează influențele și propune eventuale măsuri de optimizare;

- participă la elaborarea și executarea rapoartelor periodice de management.

Oferim :
- Pachet salarial motivant - oferta financiara se discuta in cadrul interviului
- Un mediu de lucru profesionist alături de o echipă dinamică

- Conditii bune de lucru, seriozitate din partea angajatorului;
- Proiecte motivante din punct de vedere profesional.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la KRONSTARR BAU COMPANY S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la KRONSTARR BAU COMPANY S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are KRONSTARR BAU COMPANY S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?