Cerințe:
- studii superioare economice de lunga durata (Finanţe - Contabilitate);
- experienţă de minim 5 ani într-o poziţie de coordonare în domeniul financiar-contabil;
- experienta in domeniul bancar, management bancar - prezinta avantaj;
- experienta relevanta in intocmire documentatie specifica si negociere cu institutiile bancare pentru accesare leasing financiar, credit bancar;
- cunoștințe solide de legislație financiar - contabilă, a mecanismelor financiare specifice unui mediu organizațional/companii;
- abilități de interpretare ale fenomenelor/proceselor economice și de a identifica soluții viabile pe problemele financiare si fiscale;
- experiența anterioară în cadrul unor companii de constructii - constituie avantaj ;
- foarte bune abilități de gândire analitică, capacitate de sinteză, coordonare, planificare și organizare a propriei activități, cât și a unei echipe;
- capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii;
- o foarte bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office și a programelor specifice ;
- cunoștințe de limba Engleză - nivel mediu/avansat - prezinta avantaj.
Responsabilități:
- participă la conceperea si executarea bugetelor, forecast-urilor și optimizarea proceselor financiare pe termen mediu/lung ;
- menține legături cu instituțiile statului cu atribuții în zona financiar-contabilă și fiscală, precum și cu instituțiile financiar-bancare, cu scopul de a identifica soluții optime pentru companie;
- ține legatura și colaborează activ cu departamentele conexe ale companiei, instituții ale statului , banci;
- intocmeste / verifica documentatia specifica pentru accesarea de credit bancar / leasing financiar si supervizeaza derularea creditelor si contractelor de leasing financiar;
- participă la conceperea și implementarea proiectelor legate de departamentul financiar.
- verfică evoluția costurilor pe centre de cost și raportează diferențele față de buget către responsabilii de centru de cost și management;
- coordonează și supervizează activitatea departamentului financiar al companiei, monitorizeaza profitabilitatea pe diverse zone (clienți, mărfuri, proiecte, echipe, etc) și propune soluții de optimizare a activității pe fiecare zonă în parte;
- urmărește modificările legislative care pot avea influențe economice, financiare, contabile și fiscale asupra companiei, anticipează influențele și propune eventuale măsuri de optimizare;
- participă la elaborarea și executarea rapoartelor periodice de management.
Oferim :
- Pachet salarial motivant - oferta financiara se discuta in cadrul interviului
- Un mediu de lucru profesionist alături de o echipă dinamică
- Conditii bune de lucru, seriozitate din partea angajatorului;
- Proiecte motivante din punct de vedere profesional.