Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Clientul nostru

Compania a devenit in timp unul dintre principalii importatori si distribuitori de echipamente profesionale si solutii dedicate HoReCa si Retail. Este o companie cu o experienta acumulata de peste 25 ani de activitate in domeniu si detine toate resursele necesare pentru realizarea in conditii optime a proiectelor abordate.

Clientul nostru ofera servicii de consultanta si proiectare, solutii complete echipare, livrare, instalare, training, servicii mentenanta, oferta incluzand peste 50 de branduri specializate in domeniu, acoperind toate categoriile de echipamente si solutii complete pentru proiecte tip HoReCa si Retail (gastro si frig comercial).

Abordarea strategica a clientului nostru pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de echipamente profesionale dedicate domeniilor HoReCa si Retail prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai.

Clientul nostru este o companie dinamica, sustinuta de o echipa de profesionisti, cu expertiza si spirit de inovatie, oferind solutii unice, personalizate, ce tin pasul cu evolutia tehnologica moderna. Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Clientul nostru apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, si se angajează pe termen lung in relatia cu angajatii în acelaşi fel în care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru profesionist si stabil este o prioritate de top.

In acest context, clientul nostru isi propune sa consolideze echipa de management si a inceput un proces de recrutare si selectie pentru ocuparea pozitiei de Manager Financiar, acesta va raporta Directorului General si va responsabil de planificarea, monitorizarea si raportarea financiara pentru a imbunatati procesul decizional. Cautam o persoana practica, antreprenoriala si orientata catre business.

Responsabilitati

Viitorul Manager Financiar va avea urmatoarele responsabilitati:

- Coordoneaza activitatea departamentului financiar incluzand activitatile de trezorerie, bugetare, audit, taxe precum si activitatile de previzionare pe termen lung;

- Dezvolta strategii pe termen lung pentru a stabili si mentine o stabilitate financiara satisfacatoare/suficienta a companiei;

- Impreuna cu Directorul General al companiei dezvolta si recomanda Administratorului societatii bugetul anual si business planul pentru sustinerea strategiei companiei pe termen lung;

- Consilieaza Directorului General al companiei legat de implicatiile financiare si dpdv taxe a investitiilor si a altor tranzactii de business;

- Analizeaza conditiile generale de business, economice si financiare si evalueaza impactul acestora asupra politicilor, activitatilor si profitabilitatii companiei;

- Stabileste si mentine legatura cu auditori, institutii financiare, agentii guvernamentale, societati private;

- Identifica surse de finantare in scopul de a extinde oportunitatile de business ale companiei;

- Intocmeste rapoarte pentru management legat de situatia financiara a companiei;

- Asigura un sistem de control intern eficient si actualizat/la zi;

- Negociaza ofertele de finantare si pregateste informatiile solicitate de institutiile bancare in acest scop;

- Analizeaza si negociaza cu bancile documentatia de finantare (contracte credit, contracte garantii);

- Asigura fluxul informational in conformitate cu obligatiile asumate de societate fata de partenerii bancari in contractele de finantare;

- Propune si implementeaza politici de hedging valutar, hedging pret achizitie marfa, strategii de rentabilizare a lichiditatilor excedentare;

- Intocmeste raportari lunare ale cifrei de afaceri sau ori de cate ori solicita asiguratorul informatii referitoare la companiile asigurate;

- Analizeaza posibilitatea acordarii de credit in vederea renegocierii limitei de credit cu asiguratorul (cand este cazul);

- Actualizeaza toate contractele in relatiile cu institutiile bancare si asiguratori;

- Analizeaza situatia clientilor restanti, agreeaza cu Departamentul Comercial planuri de reesalonare datorie/ executare garantii de buna plata;

- Intocmeste lunar FORECAST de lichiditati necesar in vederea identificarii din timp a deficitului/ excedentului de lichiditate;

- Realizeaza rapoarte privind analiza randamentului depozitelor bancare si analiza cumpărărilor şi vânzărilor de valută;

Profil

Candidatul de succes va avea urmatorul profil:

- Master si/sau diploma universitara de economist;

- 5-7 ani de experienta in domeniul financiar contabil;

- Competenta dovedita in contabilitate financiara, raportare, inclusiv raportare statuara si audit;

- Experienta in management financiar, inclusiv bugetare, prognoza, raportare lunara;

- Cunostinte si experienta in ceea ce priveste cerintele legale locale in domeniu;

- Capacitate dovedita de implementare si monitorizare a controalelor financiare si interne;

- Experienta dovedita in managementul echipei, cunostinte despre managementul conflictelor si al schimbarii;

- Abilitati puternice de comunicare, perspectiva stategica si capacitatea de a anticipa tendintele si oportunitatiile viitoare;

- Grad ridicat de flexibilitate, bun jucator de echipa si sentiment ridicat de loialitate;

- Capacitatea de a anticipa tendintele si oportunitatiile viitoare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la EPIC Business Human Strategy pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la EPIC Business Human Strategy pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are EPIC Business Human Strategy locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?