Manager financiar

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati: 

Organizarea si coordonarea activitatii din departamentul financiar contabil;

Urmarirea permanenta a legislației din domeniul financiar-contabil și asigurarea respectarii acesteia;

Dezvoltarea planurilor de afaceri si prognozelor, coordonarea realizarii situatiilor financiare, a analizelor si rapoartelor solicitate de superiori;

Stabilirea planului strategic in domeniul financiar, respectand politica de grup;

Realizarea si urmarirea bugetelor de venituri si cheltuieli;

Participarea la elaborarea și supervizarea implementarii procedurilor, inclusiv cele specifice de control intern;

Raporteaza lunar catre superiorul direct situatia financiar/contabila a companiei, propune actiuni in interesul companiei, respectand legislatia in vigoare;

Menținerea legaturii cu bancile și cu alte instituții financiare;

Participa la luarea deciziilor importante , formularea strategiei firmei si a planurilor viitoare;

Furnizarea de informatii, analize si previziuni financiare la timp, complete si exacte catre echipa de management;

Propunerea si participarea la implemenetarea unor sisteme de eficientizare a costurilor si de control financiar;

Participarea la auditurile efectuate in cadrul activitatilor pe care le coordoneaza si asigura indeplinirea actiunilor corective emise de auditori;

Pozitia este disponibila pentru perioada determinata de un an cu posibilitate de prelungire.

Cerinte:

Experienta de lucru cel putin 5 ani intr-o pozitie similara;

Studii economice superioare;

Expert contabil activ in evidentele CECCAR constituie avantaj;

Experienta in setare de obiective si de proceduri specifice departamentului;

Experienta in coordonarea activitatii financiare a organizatiilor de tip multinational.

Cunoștințe solide cu privire la legisltatia in vigoare din domeniul financiar contabil din România si internationale (IFRS), cunostințe fiscale;

Aptitudini de folosire a aplicatiilor software de contabilitate, ERP precum si de implementarea si propuneri de dezvoltare a aplicatiilor de acest gen;

Limba engleza si/ sau franceza - nivel avansat;

Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare precum si in efectuarea previziunilor si bugetelor;

Pregatirea, interpretarea rapoartelor financiare;

Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii;

Abilitati de coordonare a unei echipe si de leadersship;

Comunicare eficienta la toate nivelurile.

Cunostinte de contabilitate, financiare, bugetare, de raportare complexa;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC VERNICOLOR SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC VERNICOLOR SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC VERNICOLOR SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?