Responsabilitati:
Organizarea si coordonarea activitatii din departamentul financiar contabil;
Urmarirea permanenta a legislației din domeniul financiar-contabil și asigurarea respectarii acesteia;
Dezvoltarea planurilor de afaceri si prognozelor, coordonarea realizarii situatiilor financiare, a analizelor si rapoartelor solicitate de superiori;
Stabilirea planului strategic in domeniul financiar, respectand politica de grup;
Realizarea si urmarirea bugetelor de venituri si cheltuieli;
Participarea la elaborarea și supervizarea implementarii procedurilor, inclusiv cele specifice de control intern;
Raporteaza lunar catre superiorul direct situatia financiar/contabila a companiei, propune actiuni in interesul companiei, respectand legislatia in vigoare;
Menținerea legaturii cu bancile și cu alte instituții financiare;
Participa la luarea deciziilor importante , formularea strategiei firmei si a planurilor viitoare;
Furnizarea de informatii, analize si previziuni financiare la timp, complete si exacte catre echipa de management;
Propunerea si participarea la implemenetarea unor sisteme de eficientizare a costurilor si de control financiar;
Participarea la auditurile efectuate in cadrul activitatilor pe care le coordoneaza si asigura indeplinirea actiunilor corective emise de auditori;
Pozitia este disponibila pentru perioada determinata de un an cu posibilitate de prelungire.
Cerinte:
Experienta de lucru cel putin 5 ani intr-o pozitie similara;
Studii economice superioare;
Expert contabil activ in evidentele CECCAR constituie avantaj;
Experienta in setare de obiective si de proceduri specifice departamentului;
Experienta in coordonarea activitatii financiare a organizatiilor de tip multinational.
Cunoștințe solide cu privire la legisltatia in vigoare din domeniul financiar contabil din România si internationale (IFRS), cunostințe fiscale;
Aptitudini de folosire a aplicatiilor software de contabilitate, ERP precum si de implementarea si propuneri de dezvoltare a aplicatiilor de acest gen;
Limba engleza si/ sau franceza - nivel avansat;
Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare precum si in efectuarea previziunilor si bugetelor;
Pregatirea, interpretarea rapoartelor financiare;
Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii;
Abilitati de coordonare a unei echipe si de leadersship;
Comunicare eficienta la toate nivelurile.
Cunostinte de contabilitate, financiare, bugetare, de raportare complexa;