manager hotel & restaurant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

MANAGER HOTEL&RESTAURANT

 

 

      PROFILUL CANDIDATULUI:

  • Studii superioare economice.
  • Experiență relevantă pe o poziție similară.
  • Experiență în coordonarea unei echipe numeroase.
  • Bună comunicare interpersonală și relațională.
  • Inițiativă și capacitate de lucru.
  • Abilități de planificare, organizare, conducere și control a activității.
  • Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente și responsabile.
  • Aptitudinea de a urmări sarcini și obiective multiple.
  • Cunoașterea limbii engleze – nivel avansat.
  • Cunoștințe avansate de operare PC, MS Office, Excel, Outlook.
  • Adaptare la un program de lucru flexibil.

        

      SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI:

  • Este direct răspunzător pentru organizarea, conducerea, buna funcționare și întreaga activitate desfășurată în cadrul hotelului și a sectoarelor auxiliare.
  • Studiază piața, definește serviciile și clientela, analizează costurile și stabilește prețurile.
  • Întocmește și propune spre abrobare planul de dezvoltare în segmentul de clienți.
  • Urmărește în permanență gradul de ocupare a spațiilor de cazare, repartizarea corectă a turiștilor în spațiile libere conform diagramei stabilite și înregistrarea corectă a cazării zilnice în evidența gestionară a hotelului.
  • Efectuează controlul rezervărilor în hotel și înregistrarea acestora sub aspect financiar.
  • Întocmește fișe de acțiune și încheie contracte cu clienții.
  • Inițiază soluții pentru promovare, logistică, de organizare și comerciale, care vizează construirea imaginii societății, ca o societate creatoare de noi oportunități pentru partenerii săi de afaceri.
  • Selectionează agențiile de turism colaboratoare, menține permanent legătura cu acestea în scopul dezvoltării relațiilor, negociază prețurile pentru serviciile solicitate avantajoase și reale pentru amblele părți, stabilește facilități sau bonusuri pentru partenerii fideli.
  • Mobilizează personalul din subordine în vederea menținerii standardelor înalte ale serviciilor hotelier oferite.
  • Planifică și organizează activitatea restaurantului astfel încât să fie posibilă atragerea de clienți fideli.
  • Întocmește meniurile.
  • Participă la promovarea produselor împreună cu ospătarii.
  • Stabilește și menține contacte bune cu furnizorii de materii prime.
  • Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite în hotel și restaurant.
  • Gestionează și soluționează reclamațiile de la clienți.
  • Intocmeste si gestioneaza bugetul pentru fiecare linie de business

 

 

  • Supravegherea hotelului și restaurantului din punctul de vedere al aspectului, facilităților, curățeniei și igienei.
  • Solicită în mod activ feedback-ul clienților (guest comment, face statistici ale acestora).
  • Se încadrează în bugetul aprobat, efectuează analize și elaborează rapoarte asupra activităților din subordine, transmite informații pe linie ierarhică, definește politica pe care o va urma hotelul și restaurantul.

                       

            BENEFICII OFERITE:

  • Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VIBE SPIRIT SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VIBE SPIRIT SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VIBE SPIRIT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?