Responsabilitati si sarcini
Stabilește obiectivele generale ale firmei în concordanță cu strategia elaborată de consiliul de administrație
Participă la elaborarea anuală a bugetului de venituri și cheltuieli, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și-l supune aprobării
identifică oportunități de afaceri
reprezintă firma în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții și alte organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor firmei
asigură managementul firmei
asigură rețeaua de relații necesară dezvoltării activității firmei
raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat în subordine si pentru fluxul operational lanivelul hotelului.
stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util si în bune conditii atuturor problemelor ocazionale.
prospectarea pietei de profil în vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate.
Specificatiile postului:
studii superioare economice, obligatoriu de specializare în domeniu;
experienta relevanta de minim 3 ani în functia de director hotel;
experienta în coordonarea unei echipe numeroase;
cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
cunostinte avansate de limba engleza, franceza si/sau germana;cursuri speciale: marketing, vânzări, management organizațional, management financiar.
operare Pc-Office, Power Point.
cunoașterea în profunzime a pieței locale de afaceri;
cunoașterea legislației în domeniu;
stăpânirea unor tehnici și instrumente financiar-contabile;nivel de inteligență generală peste medie (capacitate de sinteză și de analiză, judecată rapidă);
aptitudine generală de învățare;
aptitudini de comunicare;
aptitudini de calcul;
aptitudinea de a lucra cu documente;
planificare și organizare a operațiilor și activităților;
abilități de negociere;
acordare și transmitere de informații;
vocabular bogat;
atenție selectivă, concentrată și distributivă;
capacități persuasive;
capacitate de coordonare;
responsabilitate personală;
capacitate de planificare și organizare;
eficiență personală;
spirit de echipă;
comportament etic/integritate;