PHARM AHEAD isi mareste echipa!
Te rugam sa aplici daca vei considera ca profilul descris mai jos ti se potriveste!
Dorim sa ai:
• Experienta dobandita in HR - mimimum 5 ani;
• Studii superioare in domeniul economic / sociologie/ psihologie;
• Formare specifica in domeniul resurselor umane (inspector resurse umane, manager resurse umane, specialist in relatii de munca);
• Competente de operare PC – suita Office - nivel avansat;
• Abilitati de argumentare si comunicare scrisa si verbala;
• Competente de organizare, coordonare si lucru in echipa;
• Atitudine pozitiva si capacitate de a gasi solutii si de a rezolva probleme;
Te vei ocupa de :
- recrutare de personal in acord cu planul de dezvoltare al companiei,
- organizarea departamentului de resurse umane la standarde functionale si eficiente;
- intocmirea documentelor de angajare, modificare, incetare, in conformitate cu legislatia muncii in vigoare;
- cеntrаlizаreа si inrеgistrarеa in programul de sаlаrii, а dаtеlor dе pеrsonаl si pontаjеlor lunаrе;
- pastrarea evidеntei concеdiilor (mеdicale, de odihna), a pontajelor lunare si a oricaror alte informatii necesare calculului salarial;
- calcularea salariilor si intocmirea statelor de plata in aplicatia SAGA;
- intocmirea si pastrarea evidentei pentru extrabeneficii (tichete de masa, tichete cadou);
- intocmirea documentelor in legatura cu disciplina muncii;
- intocmirea adeverintelor diverse la solicitarea salariatilor;
- intocmirea declaratiilor fiscale (D_112, D_060);
- actualizarea si transmiterea datelor pe portalul Revisal;
- intocmirea raportarilor catre Institutul National de Statistica;
- pregatirea dosarelor pentru recuperarea sumelor provenite din concediile medicale de la FNUASS;
- arhivarea documentelor specifice departamentului;
- identificarea necesitatilor de instruire pentru fiecare departament din societate;
- colaborarea cu furnizorii de servicii (medicina muncii, protectia muncii, tichete de masa, platforme recrutare, audit), in legatura cu personalul companiei;
- reprezentarea angajatorului in relatia cu furnizorii de servicii si autoritatile, in legatura cu personalul companiei si/sau activitatea departamentului.
Iti oferim:
- Pachet salarial atractiv;
- Tichete de masa / Tichete cadou;
- Posibilitatea de a lucra într-un mediu placut, intr-o echipa de top;